استخراج و چاپ مقاله

Home » خدمات پذیرش و چاپ » استخراج و چاپ مقاله

آیا به دنبال استخراج و چاپ مقاله ای اس ای با استفاده از متن پایان نامه خود که در یکی از دوره های کارشناسی ارشد و یا دکتری انجام داده اید می باشید؟ آیا می دانید که برای نوشتن مقاله با استفاده از محتویات پایان نامه نیاز به در نظر گرفتن چه نکاتی دارید؟ آیا تا به حال به استفاده از خدمات موسسات علمی در زمینه تهیه مقاله با استفاده از پایان نامه فکر کرده اید؟

ما در این متن چند نکته را در ارتباط با خدمات استخراج و یا چاپ مقاله در یکی از ژورنال های علمی در خارج از کشور بیان خواهیم کرد. در صورتی که هنوز هم سوالی در این زمینه داشته باشید می توانید با موسسه علمی پژوهشی نصیر تماس بگیرید تا پاسخ شما را به طور کامل بدهیم.

استخراج و چاپ مقاله
استخراج و چاپ مقاله

نحوه استخراج و انتشار مقالات علمی

در صورتی که پایان نامه شما در مراحل انتهایی خود قرار داشته باشد و قصد داشته باشید آن را برای دفاع آمداه کنید، شاید وقت کافی برای این که در مورد نحوه استخراج مقاله از پایان نامه تحقیق کنید نداشته باشید و یا این که نتوانید هم زمان هم به تکمیل نگارش پایان نامه خود بپردازید و هم سعی کنید مقاله ای را از آن استخراج کرده و به زبان انگلیسی برای چاپ در ژورنال های ای اس ای آماده کنید.

این در حالی است که آشنایی با نحوه استخراج مقاله از پایان نامه نیاز به کمی مطالعه و صرف وقت دارد و خود شما هم می توانید مقاله خود را از پایان نامه خود استخراج کنید. اگر چه باز هم برای ترجمه تخصصی مقالات استخراج شده نیاز به خدمات موسسات علمی خواهید داشت. در این صورت باید ابتدا بخش هایی از متن را که در بر گیرنده مهم ترین نکات برای تبدیل شدن به یک مقاله هستند را انتخاب کنید و با ترجمه آن ها اولین مراحل را برای چاپ مقاله خود طی کنید.

خدمات استخراج و چاپ مقاله

همان طور که گفته شد استخراج مقاله از پایان نامه چندان سخت نیست و تنها باید بهترین بخش های متن پایان نامه را که قابل تبدیل به یک مقاله است به همراه نتایج مهم پایان نامه از متن آن اتخاذ نموده و آن ها را به زبان انگلیسی ترجمه کنید تا بتوانید آن را برای چاپ در ژورنال های خارجی ارسال کنید. اما در صورتی که وقت کافی نداشته باشید تا به طور هم زمان مراحل تکمیل پایان نامه را انجام دهید و هم بخشی از آن را به عنوان مقاله استخراج کنید، می توانید از خدمات استخراج و چاپ مقاله از پایان نامه های دانشجویی که توسط موسسات علمی معتبر در داخل کشور مانند موسسه نصیر در اختیار شما قرار خواهد گرفت استفاده کنید.

این خدمات شامل ترجمه تخصصی مقالات نیز می باشند که به طور جامع امکان آماده سازی کامل یک مقاله را با توجه به فرمت های استاندارد ژورنال های علی برای شما فراهم خواهند نمود. برای همین اگر چه استخراج مقاله برای شما چندان سخت نخواهد بود، اما به دلیل نیاز به ترجمه آن در نهایت باید از خدمات موسسات علمی استفاده کنید و توصیه می کنیم که از همان مراحل اولیه ضمن دریافت مشاوره های لازم سعی کنید تا از این خدمات نهایت استفاده از ببرید.

استخراج و چاپ مقاله isi

حال که به خدمات استخراج و چاپ مقاله از پایان نامه های دانشجویی که توسط موسسات علمی در داخل کشور (در اختیار سایر دانشجویان در کلیه رشته های تحصیلی در دوره های ارشد و دکتری قرار می گیرد) اشاره کردیم. این نکته را هم بیان کنیم که در بین سایر مجلات علمی در اکثر موارد دانشجویان تمایل زیادی به چاپ مقالات خود در ژورنال های ای اس ای دارند.

به همین دلیل است که به دنبال بهترین موسسات ارائه دهنده خدمات استخراج و چاپ مقاله ای اس ای می باشند،  در این صورت یک مرحله بسیار مهم انتخاب ژورنال تخصصی در رشته مرتبط با گرایش تحصیلی شما می باشد که باید با استفاده از لیست های منتشر شده صورت پذیرد. موسسه نصیر اماده است تا این خدمات را با توجه به تجربه کاری بسیار بالای پرسنل و کادر تخصصی مجرب خود در اختیار شما قرار دهد.

استخراج و نشر مقالات از پایان نامه در گرایش های مختلف

در حال حاضر موسسه نصیر با بهره گیری از اساتید و فارغ التحصیلان در رشته های مختلف دانشگاهی آماده است تا خدمات استخراج و چاپ مقاله از پایان نامه در گرایش های مختلف تحصیلی را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید در صورت نیاز قبل از دفاع از پایان نامه های دانشجویی خود شاهد چاپ مقالات خود در ژورنال های خارجی باشد.

هزینه استخراج و چاپ مقاله در ژورنال های ای اس ای

موسسه نصیر برای خدماتی که به دانشجویان ارائه می دهد هزینه های معقولی را با توجه به سطح تخصصی مقاله و نیز سایر هزینه هایی که باید برای ترجمه آن پرداخت شود دریافت خواهد نمود که می توانید در صورت نیاز به اطلاعات جامع تر با کارشناسان موسسه تماس بگیرید تا ضمن ارزیابی پایان نامه دانشجویی شما مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار دهند تا بهتر بتوانید در این مورد تصمیم گیری کنید.

کلام آخر

بسیاری از دانشجویان در دوره های کارشناسی ارشد و دوره دکتری به دنبال یافتن بهترین موسسات علمی هستند که امکان استخراج و چاپ مقاله برای انتشار آن ها در ژورنال های خارجی و به خصوص مجلات لیست شده در isi را داشته باشند، در صورتی که شما هم قصد استفاده از این خدمات را داشته باشید توصیه می کنیم که با ما در موسسه علمی پژوهشی نصیر تماس بگیرید.

همان طور که ذکر شد ما آماده هستیم تا خدمات خود را در کلیه گرایش های تحصیلی در مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها در اختیار دانشجویان در داخل کشور قرار دهیم و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر پس از ارزیابی متن پایان نامه مشاوره های بیشتری را به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهیم داد.

موسسات چاپ مقاله isi
ویراستاری مقاله فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.