استخراج مقاله isi از پایان نامه

Home » خدمات مقاله » استخراج مقاله isi از پایان نامه

در بعضی از دانشگاه های کشور استخراج مقاله isi از پایان نامه و یا استخراج مقالات فارسی از پایان نامه و چاپ آن در یکی از مجلات علمی معتبر یکی از شرایط مورد نیاز برای دفاع از آن می باشد و به همین دلیل دانشجویان به خصوص در دوره دکتری نیاز دارند تا با استفاده از بخش هایی از پایان نامه خود سعی در چاپ مقاله در مجلات علمی ای اس ای و یا سایر مجلات علمی بنمایند.

در صورتی که شما در یکی از مقاطع تحصیلات تکمیلی قرار دارید و به تازگی پایان نامه خود را به پایان رسانده اید، توصیه می کنیم که از ظرفیت های علمی و پژوهشی موجود در متن اصلی و پایان نامه و بخش نتایج آن برای چاپ مقاله ای اس ای و یا سایر مقالات علمی پژوهشی استفاده کنید. اگر تصمیم گرفته اید از پایان نامه خود مقاله علمی پژوهشی تهیه کنید، موسسه علمی پژوهشی نصیر اماده است تا خدمات تهیه مقاله از پایان نامه و ترجمه آن ها را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید مقالات خود را در یکی از ژورنال های لیست شده در isi به چاپ برسانید.

استخراج مقاله isi
استخراج مقاله isi

استخراج مقاله isi از رساله دکتری

رساله دکتری نتیجه سال ها زحمت یک دانشجو در دوره دکترای تخصصی می باشد که در ارتباط با پژوهش در حوزه های علوم روز می باشد و شاید در بر گیرنده نتایج مهمی باشد که برای مثال می تواند در افزایش بازده کاری یا بهبود بهره وری در مکانیزم های مختلف کمک بسیار ارزنده ای به صنایع بنماید. این رساله ها می توانند به طور عملی در زمینه پیاده سازی سیستم های مدرن انجام شده باشد و یا این که به شبیه سازی این سیستم ها پرداخته باشند و نتایج بسیار ارزنده ای برای ارتقای سیستم های موجود در خود جا داده باشد.

برای همین ظرفیت استخراج مقاله isi از پایان نامه و یا رساله های دکتری بسیار بالا است و در بسیاری از دانشگاه ها تاکید ویژه ای روی آن می شود. در صورتی که شما در دوره دکترای تخصصی در حال تحصیل می باشد شاید خودتان به اهمیت این موضوع بیشتر آگاه باشید.

خدمات استخراج مقاله isi از رساله دکتری

در صورت نیاز به استخراج مقاله از رساله دکتری با صرف کمی وقت خواهید توانست بخش هایی از رساله خود را که برای ویرایش و آماده ساختن یک مقاله مناسب هستند جدا نموده و یک مقاله را به زبان فارسی آماده کنید.

اما برای دانشجویان دکتری ترجمه تخصصی متون یا مقالات فارسی کار ساده ای نیست و برای همین به طور معمول از خدمات موسسات علمی و تیم های ترجمه تخصصی استفاده می کنند (به خصوص در هنگامی که قصد ارسال مقاله خود برای ژورنال های معتبر ای اس ای را دارند که شاخص ضریب تاثیر بالایی دارند). در صورتی که شما هم قصد ارسال مقاله های خود به این مجلات را داشته باشید توصیه می کنیم از خدمات موسسات معتبر استفاده کنید.

استخراج مقاله isi از پایان نامه ارشد

اگر چه ظرفیت های بیشتری در رساله دکتری به چشم می خورد و در اکثر قریب به اتفاق پیان نامه ها می توان شاهد استخراج مقاله های بسیار خوبی از این رساله ها برای چاپ در ژورنال های ای اس ای بود، اما در مقطع کارشناسی نیز امکان استخراج مقاله isi از پایان نامه های ارشد وجود دارد. موسسه علمی پژوهشی نصیر خدمات خود را در رشته های مختلف مانند رشته های فنی و مهندسی، رشته های مرتبط با علوم پایه، مهندسی کامپیوتر و نرم افزار، ای تی و … در اختیار دانشجویان در دوره های کارشناسی ارشد قرار می دهد.

مدت زمان استخراج مقاله isi از پایان نامه چقدر است؟

در صورتی که نیاز به چاپ هر چه سریع تر مقاله های خود در مجلات ای اس ای داشته باشید، تا بتوانید خود را برای جلسه دفاع حاضر کنید، موسسه علمی پژوهشی نصیر اماده است تا خدمات استخراج مقاله isi از پایان نامه های شما را در کوتاه ترین زمان در اختیار شما قرار دهد. البته این زمان کوتاه مرتبط با خدماتی است که متن شما برای ترجمه و یا ویرایش مقاله و آماده سازی آن نیاز خواهد داشت که تلاش خواهد شد تا هر چه سریع تر انجام شود.

مراحل پس از استخراج مقاله از پایان نامه

در مورد مراحل پس از ارسال مقاله برای مجلات ای اس ای در صورت نیاز به داوری مقالات شما نمی توان زمان دقیقی را اعلام کرد. مگر این که مقاله خود را برای مجلات در حال پذیرش مقاله که به زودی امکان انتشار آن را دارند ارسال نمایید. در این صورت امکان اکسپت سریع مقالات شما فراهم خواهد شد.

به طور معمول ممکن است که برای طی این فرایندها حداقل به دو ماه زمان نیاز داشته باشید. اما اعلام دقیق مدت زمان مورد نیاز به سختی ممکن است و این امر به دلیل فاکتورهای متعدد تاثیرگذار بر مدت زمان استخراج مقاله isi از پایان نامه و مدت داوری آن خواهد بود.

آیا ممکن است پس از استخراج مقاله isi از پایان نامه ریجکت شود؟

در فرایند داوری امکان تضمین صددرصدی پذیرش مقاله وجود ندارد و برای همین ممکن است در مواردی شاهد ریجکت مقالات ارسالی باشیم. اما موسسه نصیر تمام تلاش خود را برای پذیرش مقالات شما به کار خواهد بست. در صورت نیاز برای اطلاعات بیشتر در مورد استخراج مقاله isi می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا دلایلی که ممکن است بر احتمال پذیرش مقاله تاثیرگذار باشند را برای شما ذکر کنند.

کلام آخر

ما در مورد استخراج مقاله isi از پایان نامه های دانشجویی و رساله دکتری مطالبی را بیان نمودیم. در صورتی که قصد دارید در کوتاه ترین زمان مقالات خود را برای پذیرش در مجلات ای اس ای آماده کنید، می توانید از خدمات موسسه علمی پژوهشی نصیر استفاده کنید. تلاش ما همواره بر این است که با بررسی پایان نامه های دانشجویی این خدمات را با سرعت هر چه تمام تر در اختیار دانشجویان قرار دهیم.

ترجمه تخصصی مقاله
ادیت تخصصی مقاله |ادیت مقاله انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.