چاپ مقاله JCR

Home » خدمات پذیرش و چاپ » چاپ مقاله JCR

یکی از خدمات موسسه علمی پژوهشی نصیر چاپ مقاله JCR می باشد . تیم ما با بهره گیری از اساتید و مشاوران حاذق در این زمینه سعی می کند تا این خدمت را به نحو احسن ارائه دهد.البته موسسه ما خدمات پیش از چاپ مانند ویرایش مقاله، ادیت مقاله را به بهترین شکل ارائه می دهد .

چاپ مقاله JCR
چاپ مقاله JCR

چاپ مقاله JCR و نحوه پذیرش آن

یکی از کارهایی که پس از طی شدن مراحل ،ویرایش نیتیو مقاله انگلیسی صورت می گیرد چاپ مقاله است . چاپ مقاله JCR و پذیرش این مقاله ها در مجلات و ژورنال های JCR دارای اعتبار بسیار زیادی برای نویسندگان می باشد و محققان زیادی به عنوان رفرنس خود به آن مراجعه می کنند .

مستندات و گزارش های منتشر شده از ژورنال های (JCR) ، برای شما این امکان را فراهم می سازد که به مقایسه و بررسی ژورنال های مختلف بپردازید و از بین حدودا 12000 مجله علمی و فنی و حدود 3300 مجموعه از مقالات و کنفرانس های به چاپ رسیده از بیش تر از 60 کشور مختلف در جهان استفاده نمایید . مقاله ها و گزارش های انتشار یافته در (JCR) تنها منبع از داده های استنادی برای مجله های مختلف برای مجلات مختلف می باشد به طوری که عملا می توان گفت تمامی زمینه های علوم ، تکنولوژی و اجتماعی شامل می شود که به چاپ مقالات JCR می پردازد .

ویژگی های مهم و کلیدی هنگام چاپ مقاله JCR این امکان را برای کاربران فراهم می نماید تا کارهای زیر به بهترین نحو انجام گردد. تمرکز بر روی مقوله ها و زمینه های مختلف ، این امکان را برای کاربران این نوع مجلات فراهم می سازد تا بتوانند ژورنال های مختلف و همچنین شاخص های کلیدی به کار رفته در آنها را در موضوعات مختلف بازنگری نمایند .
این امکان به وجود می آید که از بین چندین ژورنال مختلف و برحسب شاخص های انتخابی مقایسه انجام دهند.

1. امکان ارزیابی و بررسی فعالیت ژورنال هایی که در آنها شما یا سازمان شما اقدام به چاپ مقاله JCR کرده است.

2. امکان شناسایی ژورنال های معتبر در فیلد های مورد نیاز

3. تشخیص و انتخاب ژورنال های مناسب برای چاپ مقاله JCR و چاپ مقالات در آینده

رویترز به عنوان مالک موسسه اطلاعات علمی (ISI) برای اطلاع از تاثیر مجلات منتشر شده از منبع JCR استفاده می نماید . این منبع در هر سال میلادی یکبار به روز رسانی می گردد و به بررسی ثاثیرات چاپ مقاله ISI می پردازد.

اهمیت چاپ مقاله JCR و کارکرد های این پایگاه

  1. اعلام لیست ژورنال هایی که بیشترین تاثیر را در سطح جهان داشته اند.
  2. جمع اوری لیست ژورنال ها و مجلات منتشر شده در تمامی حوزه ها و تمامی ژورنالهایی که در یک موضوع خاص مطالبی در مجلات ISI منتشر کرده اند.
  3. اعلام معتبرترین و معروف ترین مجلاتی که در حوزه و فیلدهای مختلف به چاپ رسیده اند.
  4. منتشر کردن ضریب تاثیرگذاری مجلات
  5. بررسی کردن این مسئله که آیا مجله ای خاص جز مجلات معتبر ISI محسوب می گردد یا خیر .
  6. انتشار اطلاعات خاص در ارتباط با مجلات مختلف و ارزیابی علمی آنها
  7. معرفی و گزینش کردن ژورنال ها جهت ارسال مقالات پژوهشگران، دانشجویان و اساتید.

دلیل چاپ مقاله JCR و چاپ مقاله jcr

از نگاه جهانی می توان گفت که معتبرترین مجلات دنیا مجلاتی می باشند که در JCR منتشر می گردند . چاپ مقاله JCR کار نسبتا دشواری است . برای این کارلازم است تا تمامی استانداردهایی که در مقالات ISI وجود دارند را رعایت کنید ، پس از اینکه مقالات به JCRوارد شدند توسط این پایگاه ارزیابی میگردند و اگر تابع قوانینی که ISI برای مقالات تعیین کرده است نباشد از این پایگاه حذف خواهند گردید. برای ورود به این مجله می توانید از خدمات چاپ مقاله JCR تیم ما استفاده کنید. چاپ مقاله JCR و این مجله چه جایگاهی در ایران دارد.

در پایگاه jcr ضریب تاثیر یا IF مجلات انتشار یافته است. در کشور ما هم ضریب اعلام شده به عنوان معیاری برای ارزش گذاری واعتبارسنجی استفاده میگردد. به این شکل که در صورتی که تحقیقات و مقالات در مجلاتی که توسط jcr انتشار یافته اند چاپ گردند، دارای اعتبار و ارزش بسیار بالایی خواهند بود. به بیانی دیگر میتوان گفت مقالات انتشار یافته در مجلاتی که توسط jcr منتشر شده اند دارای اعتبار بالایی می باشند. به همین علت هم بالاترین اعتبار برای مقالاتی است که به چاپ مقاله jcr رسیده باشند.البته نحوه ادیت مقاله انگلیسی و ویراستاری مقاله نیز بر ضریب تاثیر آن موثر میباشد.

چاپ مقاله jcr تضمینی
چاپ مقاله jcr تضمینی

نحوه چاپ مقاله JCR و دسترسی به مجله JCR

همانطور که اشاره کردیم اطلاعات و ایمپکت فکتور(IF) ژورنال های مختلف به صورت سالانه توسط موسسه jcr جمع آوری و ذخیره می گردد و میتوان به آسانی با مراجعه به وبسایت این مجله در نشانی سایت JCR و دسترسی به پایگاه داده های آنها اطلاعات مربوط به یک سال اخیر یا یک سال بخصوص را مشاهده نمود . به عنوان مثال میتوانید چک کنید که بالاترین ضریب تاثیر در مقالات زمینه پزشکی برای چه نشریه ای می باشد؟ در ادامه این مقاله نحوه داوری ، بررسی و انتشار مقالات در مجلات با ایمپکت فکتور بالا را بررسی خواهیم کرد. اگر میخواهید مقالات خود را در سایت های معتبر چاپ کنید باید با نحوه استفاده از ابزار های آنلاین آشنا باشید.

با مراجعه به وبسایت jcr میتوانید اطلاعاتی شامل موارد زیر را بررسی و جمع آوری نمایید:

  • ایمپکت فکتور(IF) ژورنالی خاص بر اساس سال
  • میزان مقالات منتشر شده در این نشریه
  • تعداد ارجاعات این نشریه در آن سال
  • امکان کسب اطلاعات کلی در خصوص نشریه مورد نظر

پارامترهای قابل بررسی ژورنال برای چاپ مقالهJCR در آن

Rank : که بیانگر رتبه نشریه بر اساس فیلترهای تعیین شده است. رتبه سایت بکی از عوامل مهمی است که باید بررسی نمایید.
ISSN: نشان دهنده شماره استانداردهای نشریه می باشد. حتما توجه کنید که نشریه ای که انتخاب میکنید استاندارد های لازم برای چاپ مقاله jcr را دارا باشد.
Impact Factor: یا همان ضریب تاثیر مجله؛ مهم ترین موردی که در این صفحه میتوانید مشاهده نمایید همین ایمپکت فکتور(IF) است، حتما مقاله تان را در صورتی که امکان پذیر باشد در مجلات با ایمپکت فکتور بالا چاپ نمایید.

Abbreviated Journal Title : همان عنوان نشریه مورد نظر است.

Article: تعداد مقالات منتشر شده در سال انتخاب شده است، این گزینه زمانی اهمیت پیدا میکند که بخواهید نسبت چاپ مقاله به ارجاعات را محاسبه کنید.

Immediacy Index: تعداد ارجاعات به یک مقاله خاص در زمان مشخص

پارامترهای موجود در صفحه اختصاصی مقاله

View Category Data Button : با کلیک کردن روی این بخش به صفحه ای هدایت خواهید شد که طبقه بندی موضوعی در آن به کار گرفته شده باشد. و نشریات را طبق طبقه بندی موضوعی مشاهده خواهید نمود.

View Journal Summary Button : در این صفحه فهرست ژورنالهایی که دارای طبقه بندی موضوعی خاصی می باشند مشخص میشود.

Journal Information : در این بخش اطلاعاتی در مورد مجله وجود دارد، اطلاعاتی مانند: استانداردها، ناشر، آدرس، شماره سال انتشار و…

آموزش کار با ابزار jcr

1.بخش Select An Option: در بخش Select An Option این توانایی را دارید که یک فیلتر را بر روی نحوه نمایش مشخص کنید، پارامترهایی که میتوانید انتخاب نمایید اعم از نام ناشر، کشور یا موضوعی خاص می باشند. حتی توانایی استفاده از چند فیلتررا دارید تا اطلاعات دقیق تری کسب نمایید. اگر قصد دارید مقاله خود را در کشوری خاص، موضوعی خاص و یا توسط ناشری خاص به چاپ برسانید این بخش برای شما مناسب می باشد.

Journal Title Changes 2 که در بخش بالایی لیست قرار دارد حاوی اطلاعاتی است که نشان می دهد چه ژورنال هایی عنوانشان تغییر یافته است و عنوان جدیدی جایگزین شده است.

3. در بخش Select To View خیلی ساده می توانید نحوه نمایش را براساس فیلتری که نیاز دارید تغییر دهید و روی دکمه کلیک کنید و سابمیت مجله مورد نظر را انتخاب نمایید. از این گزینه استفاده نمایید تا فیلترهای مورد نظرتان را اعمال کنید تا دقیقا نشریه ای را که میخواهید در آن چاپ مقاله JCR به صورت تضمینی داشته باشید را پیدا کنید.

جمع بندی

پس همانطور که اشاره کردیم برای اینکه ارزش مقاله شما بالاتر برود باید به سطح چاپ مقاله JCR برسد و موسسه علمی پژوهشی نصیر شما را در این مسیر به طور کامل همراهی خواهد نمود .

پذیرش مقاله
چاپ مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.