سابمیت مقاله isi

Home » خدمات پذیرش و چاپ » سابمیت مقاله isi

در این مقاله به سابمیت مقاله isi و نکات مهم در پیرامون سابمیت مقاله می‌پردازیم، پس اگر در حال نگارش مقاله با هدف چاپ مقاله در معتبرترین مجلات isi هستید، به هیچ وجه این مقاله را از دست ندهید، به علاوه اگر به دنبال خدمات سابمیت فوری مقاله isi با کمترین هزینه هم هستید، توصیه می‌کنم تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

سابمیت مقاله isi
سابمیت مقاله isi

هدف از سابمیت مقاله چیست؟

سابمیت مقاله به انگلیسی که Submit هم شناخته می‌شود، با هدف ارسال مقاله به مجلات معتبر انجام می‌شود تا در صورتی که مقاله شما واجد شرایط چاپ باشد، توسط انتشاراتی که مجله در آن سابمیت شده به چاپ برسد. بعد از فرآیند سابمیت مقاله isi حالت‌های مختلفی برای مقاله شما اتفاق می افتد که در ادامه به این موضوع نیز می‌پردازیم.

چه زمانی باید اقدام به سابمیت مقاله isi بکنیم؟

دقت داشته باشید که مهم‌ترین هدف برای سابمیت مقاله isi، اکسپت مقاله و به طبع چاپ آن است و با توجه به همین موضوع، می‌توان گفت که شما باید با توجه به شرایط مقاله خود اقدام به سابمیت کنید و تا زمانی که از هر نظر خیالتان بابت مقاله‌ای که نوشته‌اید راحت نیست، نباید شروع به سابمیت مقاله کنید.

نکته مهم: استاندارد سازی مقاله طبق سیاست‌های مجله‌ای که می‌خواهید در آن مقاله سابمیت کنید، یکی از مهم‌ترین نکات برای ثبت مقالات آی اس آی است.

هزینه سابمیت مقاله isi چقدر است؟

هزینه سابمیت مقاله isi با توجه به فاکتورهای مختلف مثل هزینه مجله تعیین می‌شود و به همین علت نمی‌توان به صورت دقیق بیان نمود که شما باید چقدر برای چاپ مقاله isi هزینه کنید. البته بد نیست به این موضوع هم اشاره کنم که اگر به فکر سابمیت مقاله isi ارزان قیمت هستید، بهترین گزینه استفاده از خدمات موسسه علمی نصیر است.

حالت های مختلف سابمیت مقاله
حالت های مختلف سابمیت مقاله

چه حالت‌هایی برای مقاله بعد از سابمیت به وجود می‌آید؟

قبل‌تر گفته شد که حالت‌های مختلفی بعد از سابمیت مقاله ‌ای اس ای وجود دارد و با توجه به همین موضوع، در ادامه به انواع حالت‌هایی که ممکن است برای یک مقاله بعد از سابمیت اتفاق بی افتد، می‌پردازیم. البته بد نیست به این موضوع هم اشاره داشته باشیم که شرایط کلی مقاله و مجله، تأثیر مستقیم و زیادی در حالت‌هایی که ذکر می‌شوند دارد.

  • اکسپت مقاله
  • ریجکت مقاله
  • ویرایش مقاله

اکسپت مقاله چیست؟

یکی از حالت‌هایی که همه محققین علاقه به آن دارند و امیدوار هستند که با آن روبه‌رو شوند، اکسپت مقاله است. اکسپت مقاله به معنی کسب مجوز چاپ مقاله در مجله‌ای است که شما مقاله خود را برای آن فرستاده‌اید. مسلماً تنها هدف از سابمیت مقاله isi در مجلات معتبر، دریافت اکسپت است.

ریجکت مقاله چیست؟

حالتی که هیچ کس دوست ندارد با آن مواجه شود ولی متاسفانه سیلی کثیری از افرادی که اقدام به سابمیت مقاله ‌ای اس ای می‌کنند، با مواجه می‌شوند، ریجکت مقاله است. در این حالت شما نتوانسته‌اید استاندارد و امتیازهای لازم برای چاپ مقاله خود را بدست آورید و به همین علت مقاله شما توسط مجله و ژورنال معتبر رد شده است.

ویرایش مقاله چیست؟

غیرممکن است در مسیر اکسپت مقاله باشید و با مرحله ویرایش مقاله روبه‌رو نشوید. در این حالت شما باید ایرادات مقاله خود که از جنبه‌های مختلف است را ویرایش و مقاله خود را دوباره برای مجله ارسال کنید تا بررسی ویرایش‌های شما، مجوز چاپ مقاله در ژورنال مذکور ارسال شود. البته ممکن است در این حالت هم مقاله شما به دلایل مختلف ریجکت شود.

سابمیت مقاله isi از چه طریقی امکان پذیر است؟

برای سابمیت و ارسال مقاله به نشریات معتبر راه‌های زیادی وجود ندارد و شما فقط از طریق چند روش می‌توانید اقدام به سابمیت مقاله کنید. البته دقت داشته باشید که هر دو روش بسیار ساده بوده و شما در چند دقیقه می‌توانید مقاله خود را در مجلات معتبر سابمیت کنید البته به شرط داشتن تجربه. فارغ از موضوعات گفته شده، از روش‌ها زیر، می‌توانید مقاله خود را سابمیت و منتظر جواب آن باشید.

  1. ارسال مقاله به واسطه ایمیل مجله

در روش اول شما با استفاده از ایمیل معتبر مجله که معمولاً در سایت مجله وجود دارد، مقاله خود را برای ژورنال مذکور ارسال می‌کنید و برای دریافت کد پیگیری و سایر اطلاعات از طریق همان ایمیل منتظر می‌مانید. البته در حال حاضر اکثر مجلات دارای سیستم جامع سابمیت مقاله هستند که در ادامه به آن نیز می‌پردازیم.

  1. ارسال مقاله در سامانه جامع مجله

روش دوم که به ارسال مقاله از طریق سیستم مکانیزه معروف است، ارسال مقاله در سایت مجله است که در کم‌ترین زمان ممکن قابل انجام است. البته این روش هم مانند روش قبل دارای سختی‌های خودش است که با توجه به این موضوع، شما می‌توانید از خدمات تیم ما برای ارسال مقاله استفاده کنید.

سابمیت فوری مقاله isi
سابمیت فوری مقاله isi

سابمیت فوری مقاله isi در موسسه نصیر

اگر می‌خواهید در مجلات معتبر خیلی سریع مقاله خود را سابمیت کنید تا هر چه سریع‌تر وضعیت مقاله شما مشخص شود، می‌توانید از طریق متخصصین ما اقدام کنید و با استفاده از خدمات سابمیت فوری مقاله isi ما، در یک چشم به هم زدن، مقاله خود را در بهترین نشریات داخلی و بین المللی سابمیت و به چاپ برسانید.

اصطلاحات مختلف مقاله سابمیت شده

قبل‌تر درباره وضعیت‌های مختلف مقاله در حال سابمیت گفته شد، ولی به اصطلاحاتی که بیشتر در زمان ویرایش مقاله دیده می‌شوند، چیزی گفته نشد که با توجه به این موضوع، تصمیم گرفتیم تا به 6 اصطلاح معمول در زمان سابمیت و ویرایش مقاله بپردازیم. با توجه به موضوعات زیر، از مهم‌ترین اصطلاحاتی که برای سابمیت مقاله بدانید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دست نویس (Manuscript)
  • کد دست نویس (Manuscript ID)
  • تحت بررسی (Under Review)
  • ارسال دوباره (Resubmit)
  • اصلاح جزئی (Minor Revise)
  • تجدید نظر عمده (Major Revise)
نتیجه گیری

سابمیت مقاله isi اولین مرحله در چاپ مقاله است، زیرا مهم‌ترین مراحل برای چاپ یا رد مقاله، تازه بعد از سابمیت مقاله شروع می‌شوند. سابمیت مقاله کار ساده‌ای است ولی این که در کدام مجله مقاله isi سابمیت کنید یا چگونه مقاله خود را استاندارد سازی کنید تا ریجکت نشود، بسیار مهم‌تر از سابمیت مقاله در مجلات معتبر خارجی است. پس اگر به دنبال سابمیت مقاله ایده آل هستید از خدمات موسسه نصیر استفاده کنید.

ویراستاری مقاله چیست
راهنمای چاپ مقاله isi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.