ویرایش مقاله علمی پژوهشی

Home » خدمات مقاله » ویرایش مقاله علمی پژوهشی

 یکی از خدمات موسسه علمی پژوهشی نصیر ویرایش مقاله علمی پژوهشی می  باشد. ویرایش مقاله  علمی  پژوهشی یکی از خدمات جامع تخصصی می باشد که در کنار افزایش کیفیت متن و زبان شما ، کمک می‌کند تا ایده‌ها و استدلال‌ها و گفته هاب ارائه شده در مقاله علمی‌تان قدرت بیشتری بگیرند و بهتر ارائه گردند. در این  بین ممکن است شما نیاز داشته باشید  تا اطلاعات تکراری از متنتان  حذف گردد تا مقاله علمی خوانایی بیشتری پیدا کند.

 ویرایش مقاله علمی پژوهشی
ویرایش مقاله علمی پژوهشی

 ویراستار مقاله علمی پژوهشی چه انجام میدهد؟

   یک ویراستار آکادمیک نه تنها باید در زمینه ویرایش مقاله علمی پژوهشی شما آگاه و متخصص باشد بلکه در ویراستاری نیز با تجربه و خبره می باشد. با این وجود ، آگاهی و دانش درباره رشته‌های دانشگاهی و موضوعات مرتبط علمی، دقت بالا، و داشتن توانایی‌ در زمینه زبان انگلیسی می‌تواند تضمین کننده این است که یک ویراستار آکادمیک به خوبی می‌تواند کار ویرایش مقاله علمی پژوهشی شما را به نحو احسنت انجام  داده و نوشته  را ارتقا دهد و در نهایت برای انتشار آماده کند. همچنین انتخاب یک ویراستار خبره می تواند به شما کمک کند تا مقاله علمی‌تان توسط افراد بیشتری مطالعه شود.

ویرایش مقاله  علمی پژوهشی شامل متون مختلف می‌شود، از مقالات مجلات گرفته تا تزهای دکتری، فصل‌های یک کتاب، ارائه‌ها برای کنفرانس‌ها، یا نظرات داوران و بررسی کننده‌ها.  ویرایش مقاله علمی پژوهشی یا نوشته آکادمیک برای اینکه بتواند روی نظر ناشران و سردبیران مجله را تاثیر گذار باشد ، باید در نگاه اول ساختاری بی نقص و مناسبی داشته  باشد . وجود اشتباهات نگارشی و املایی در متن مقاله و جملات آن می‌تواند موجب شود یک مقاله بسیار عالی توسط یک ژورنال مطرح ریجکت یا رد شود.

  اهمیت این مساله موجب می گردد ویرایش آکادمیک نقش مهمی در تایید مقاله علمی برای چاپ شدن در مجلات داشته باشد ، زیرا در ویرایش مقاله علمی پژوهشی ایرادات جزیی مقاله نیز برطرف می‌گردد و مقاله با ساختار و جمله بندی‌های درست به ژورنال ارائه می‌گردد که همین امتیاز مهمی محسوب می‌شود.

   مقالات و آثار پژوهشی زیادی  هم وجود  داشته اند که صرفا به علت اینکه فرایند ویرایش مقاله علمی پژوهشی  به طور دقیقی در آن به کار رفته است، با وجود اینکه چندان محتوای علمی شاخصی نداشته در نظر سردبیران مجلات ارزشمند به حساب آمده و از سوی آنها پذیرفته و پذیرش شده است. پس ویرایش مقاله  آن هم  به شکل علمی تخصصی کاری بسیار حساس و دقیق می باشد.

  چاپ شدن مقاله علمی برای محققان بسیار با اهمیت است، زیرا این مساله باعث می‌شود روند شغلی آن‌ها بهبود پیدا کند و ادامه این کار باعث پیشرفت در زمینه علمی آن‌ها و شهرت یافتن در آن رشته و فیلد می گردد. بنابراین بسیار مهم می باشد که یک محقق همیشه مقالات بدون ایرادی برای ارائه داشته باشد که این کار با کمک ویراستاران آکادمیک ممکن است.

   در حالیکه بسیاری از محققان ممکن است در زمینه شغلی و علمی خود حرفه‌ای و بی نقص باشند، به این معنی نیست که می‌توانند نگارش بدون ایرادی نیز داشته باشند. بنابراین بررسی و چک شدن نوشته آن‌ها توسط افرادی که در این زمینه متخصص و حرفه‌ای هستند به پیشرفت آن‌ها در مقاله نویسی کمک خواهد کرد.

  حتی فردی که نگارش بسیار خوبی نیز دارد ممکن است با مشکلات و اشتباهاتی هنگام نوشتن مقاله مواجه گردد.  این مساله اثبات شده است که نویسندگان نسبت به نوشته خود کم دقت و درواقع نابینا هستند، به این صورت که آن‌ها هر چقدر حرفه‌ای باشند باز هم نمی‌توانند اشتباهات نوشته خود را کامل پیدا کنند و جزیی‌ترین ایرادات کار خود را بیابند. این اشتباهات  شامل تکرار، اشتباهات گرامری، به کار بردن کلمات نامناسب و یا تکرار کردن بیش از حد برخی از کلمات می باشد.

   یک ویراستار آکادمیک هنگام ویرایش مقاله علمی پژوهشی به خوبی می‌تواند این ایرادات را در متن پیدا و اصلاح کند و ساختار کلی متن را بهبود ببخشد و کیفیت آن را ارتقا دهد. در یک مقاله علمی، موضوعاتی همانند فرمت و ساختار مقاله، رفرنس نویسی یا ارجاعات مختلف نیز اهمیت دارند که اشتباهات آن‌ها نیز می‌تواند منجر به رد شدن ریجکت مقالات گردد.

ویراستاری مقالات علمی به روی چنین فرمت‌هایی نیز انجام می پذیرد تا تضمین گردد مقاله علمی نوشته شده با فرمت و شاکله مجله مورد نظر هماهنگی لازم را دارا می  باشد.

چطور ویرایش مقاله  علمی پژوهشی به شما کمک خواهد کرد؟

  یک ویراستار علمی به شما کمک می‌کند استدلال ها و ایده ها مقاله خود را به طور منطقی‌تر و روان‌تر بیان کنید. یک مقاله که ساختار درستی دارد و ایده‌ها و نظرات شما را به وضوح و کامل بیان می‌ نماید، قابلیت خوانده‌شدن توسط افراد بیشتری را دارد. خوانده شدن و دیده  شدن یکی  از مهم ترین قابلیت هایی که مقاله باید داشته باشد.

ویراستار آکادمیک برای ویرایش مقاله علمی پژوهشی  مقاله  را از دید یک خواننده  مطالعه می کند. بنابراین راحت تر و به  سادگی قادر هستند اشتباهات موجود در متن را بیابند و با توجه  به تجربه و مهارتی که در این زمینه دارند به خوبی می‌دانند هر اشتباه را باید چگونه بیابند و اصلاح کنند تا متن کیفیت بالاتری بدست بیاورد.

  تخصص هر ویراستار در زمینه علمی مورد نظر تضمین می کند واژگان و اصطلاحات صحیحی در مقاله به کار رفته و این متن خوانایی و وضوح کافی را برای فهم توسط افرادی را که در این زمینه خیلی حرفه‌ای نیستند نیز دارد.

  ویرایش مقاله علمی پژوهشی به  صورت کامل و دقیق باعث می شود جملات مقاله تغییر کنند، گرامر اشتباه اصلاح شود، نشانه‌ها با دقت بیشتری در متن قرارداده شوند و غلط‌های املایی یا تایپی نیز تصحیح گردند. در این ویرایش، اطلاعاتی که تکراری می باشند یا جملاتی که بارها به یک شکل گفته شده‌اند حذف می گردند یا تغییر می‌کنند و در نهایت مقاله ویرایش شده تضمین می‌کند که این نوشته صلاحیت لازم برای چاپ در ژورنال مورد نظر را دارا می باشد و از تمام دستورالعمل‌های آن در زمینه فرمت و رفرنس‌دهی پیروی کرده است.

  ویرایش مقاله علمی پژوهشی همچنین به مرور زمان به شما کمک می‌کند در زمینه نوشتن مقاله علمی پیشرفت بیشتری داشته باشید چرا که به خوبی می‌بینید کجای کارتان اشتباه کردید و نمونه‌های یک نگارش صحیح و درست را می‌خوانید و با توجه به اصلاحات انجام شده به روی مقاله علمی خود می‌توانید مقاله بعدی را بهتر و با کیفیت‌تر بنویسید.

  امروزه ، نوشتن یک مقاله آکادمیک قوی و موفق نقش مهمی در ارتقا شغلی بسیاری از افراد، بخصوص آن‌هایی که به کارهای تحقیقاتی علاقه مند هستند، دارد.

 اگر بخواهید در این زمینه ارتقا پیدا کنید باید بتوانید مقالات خوبی بنویسید و در مجلات مختلف سطح بالا به چاپ برسانید. ژورنال‌ها نیز قوانین سختی برای قبول کردن مقالات و آثار  پژوهشی دارند که یکی از اصلی‌ترین شرایط آن‌ها بی نقص بودن مقاله چاپ شده از نظر دستور زبان و نکات گرامری و نگارشی می باشد.

جمع بندی

به همین علت، انتخاب یک تیم متخصص در زمینه ویراستاری، که بتواند ویرایش مقاله علمی پژوهشی را به روی مقالات علمی شما انجام دهد و مقاله شما را با کیفیت بالایی تصحیح و اصلاح کرده  و آماده چاپ در مجله مورد نظر کند، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. موسسه علمی پژوهشی نصیر، در زمینه ویرایش مقاله علمی پژوهشی و ادیت مقاله، به شما کمک خواهد کرد بتوانید مقالات علمی خود را بدون نقص و با کیفیت بالا به چاپ برسانید.

ترجمه کتاب
نوشتن تکلیف اساینمنت دانشجویی به انگلیسی (assignment)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.