ویرایش مقاله isi

Home » خدمات مقاله » ویرایش مقاله isi

در این بخش توضیح مختصری در مورد نکات مهم در زمینه نحوه نگارش و ادیت مقالات اشاره خواهیم نمود. در صورتی که قصد ارسال یک مقاله برای ژورنال های isi را داشته باشید باید به این نکات در مورد نحوه نگارش و هنگام ویرایش مقاله isi توجه کنید.

مراحل نگارش و ویرایش مقاله isi

برای نگارش یک مقاله باید در مرحله اول بخش مقدمه آن را تنظیم کنید. در این بخش اهداف خود را از نوشتن مقاله ذکر خواهید نمود. البته باید دلایلی که باعث شد حس کنید نیاز به تحقیق در این زمینه باشد را نیز ذکر نمایید. در ادامه بعد باید نکات کلی را در مورد نحوه تحقیق و نگارش مقاله ذکر نمایید. هم چنین باید کارهای قبلی که در این زمینه انجام شده است را شرح دهید تا خواننده را برای خواندن ادامه مقاله آماده کنید.

پس از آماده نمودن ذهن خواننده می توانید با ذکر متدلوژی مورد استفاده در طی انجام تحقیق، خواننده را برای ذکر نتایج پژوهش های انجام شده آماده کنید. در نهایت با توجه به روش تحقیق مورد استفاده باید به بیان نتایج تحقیقات خود بپردازید. در صورتی که تحقیقات شما نیاز به ادامه داشته باشد به این موضوع در پایان مقاله اشاره خواهید نمود و در نهایت با یک نتیجه گیری نهایی و مختصر مقاله خود را به پایان خواهید رساند.

نگارش و ویرایش مقاله انگلیسی isi با توجه به مراحل ذکر شده در بالا در صورتی که به خوبی صورت پذیرد می تواند نتیجه بسیار خوبی با چاپ آن در ژورنال های بین المللی به همراه داشته باشد.

کلام آخر در ارتباط با ویرایش مقاله isi

در صورتی که قصد دارید بهترین مجلات علمی ISI را برای چاپ مقاله خود انتخاب کنید، باید به نگارش و ویرایش مقاله isi و رعایت نکات فنی در این مراحل توجه ویژه ای بنمایید.
به خصوص در صورتی که برای بار اول است که قصد ارسال مقاله برای ژورنال های خارجی را دارید باید سعی کنید تا از افراد آگاه و یا موسسات علمی در این زمینه کمک بگیرید.
موسسه علمی پژوهشی نصیر یکی از موسساتی است که تلاش نموده است کلیه خدمات مرتبط با ویرایش مقاله انگلیسی isi را توسط تیم مجرب و افراد خبره در این حوزه در اختیار دانشجویان و سایر قشر تحصیل کرده قرار دهد.

حتی اساتید دانشگاه و اعضای هیئت علمی نیز با توجه به عدم داشتن وقت کافی برای ویرایش فنی و یا پیگیری مراحل ارسال و اکسپت مقاله در ژورنال های خارجی از خدمات علمی پژوهشی موسسه نصیر برای پیگری این مراحل استفاده می کنند.

شما هم در صورتی که قصد ویرایش مقاله isi و یا ترجمه آن به صورت نیتیو را دارید می توانید با ما در موسسه نصیر تماس بگرید تا تمام توان خود برای کمک به شما را به کار گیریم.
از نظر ما نیتیو بودن ویرایش مقاله انگلیسی isi نقش قابل ملاحظه ای در اکسپت آن خواهد داشت و باعث افزایش ضریب تاثیرگذاری آن در محافل علمی بین المللی خواهد شد. برای همین سعی خواهیم کرد تا با کمک گرفتن از تیم فنی و ترجمه تخصصی خود این کار را به بهترین نحو انجام دهیم تا شاهد پذیرش آن در یکی از ژورنال های معتبر ایندکس شده در ISI باشیم.

چاپ مقاله ISI در کمترین زمان
چکیده چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.