ویرایش نیتیو مقاله

Home » خدمات مقاله » ویرایش نیتیو مقاله

آیا نیازمند ویرایش نیتیو مقاله به زبان انگلیسی برای ارسال آن به یکی از ژورنال های معتبر قرار گرفته در لیست مجلات isi هستید؟ آیا تا به حال از خدمات موسسات علمی برای ویرایش مقالات خود استفاده کرده اید؟ به نظر شما کدام موسسه بهترین خدمات را به دانشجویان و قشر تحصیل کرده ارائه می کند؟ این ها سوال هایی هستند که شاید برای شما هم وجود داشته باشند و آن را از دیگران پرسیده باشید. به خصوص برای دانشجویانی که می خواهند اولین مقاله خود را برای ارسال به ژورنال های خارجی ترجمه کنند این سوال ها بسیار بیشتر پیش می آید.

موسسه علمی پژوهشی نصیر با توجه به تجربه همکاری بلند مدتی که با بسیاری از دانشجویان و اساتید داخل کشور دارد آماده است تا بهترین خدمات را برای ویرایش نیتیو مقالات علمی شما در اختیارتان قرار دهد.

ویرایش نیتیو مقاله
ویرایش نیتیو مقاله

نقش ویرایش نیتیو مقاله در پذیرش آن

یکی از مولفه هایی که می تواند نقش مهمی در پذیرش یک مقاله در ژورنال های خارجی داشته باشد کیفیت ادیت آن مقاله می باشد که به طور حتم باید منطبق با استانداردهای نگارشی مورد تایید ژورنال علمی مربوطه در خارج از کشور باشد. اگر چه عوامل بسیار زیادی دیگری هستند که نقش مهم تری در پذیرش مقاله شما خواهند داشت که یکی از آن ها محتوای مقاله شما خواهد بود. اما در عین حال نمی توان اهمیت ویرایش یک مقاله را نیز نادیده گرفت. زیرا که هر یک از این عوامل در جای خود به طور جداگانه برای پذیرش مقاله ای که شما ارسال کرده اید مورد بررسی قرار می گیرند.

برای همین در صورتی که قصد داشته باشید مقالات خود را برای چاپ در ژورنال های علمی بین المللی ارسال کنید، باید به همه فاکتورها در کنار هم اهمیت بدهید تا شاهد به وجود امدن مشکل در فرایند پذیرش مقالات خود نباشید. توجه داشته باشید که در صورتی که برای اولین بار است قصد ارسال مقاله خود برای چاپ در این مجلات را دارید، بهتر است که از خدمات موسسات علمی معتبر که سابقه ای طولانی در همکاری با محافل دانشگاهی دارند استفاده کنید.

موسسه علمی پژوهشی نصیر به عنوان یکی از این موسسات علمی معتبر آماده است تا ضمن ارائه مشاوره های لازم درست بودن ویرایش نیتیو مقاله شما را مورد بررسی قرار دهد تا در صورت وجود هر گونه مشکلی آن را با شما در میان گذاشته و راه رفع مشکل را به شما نشان دهد تا بتوانید در کوتاه ترین زمان مقالات خود را برای ارسال آماده کنید.

حساسیت داروان به ادیت نیتیو مقالات

نمی توان قبل از ارسال مقاله در مورد پذیرش آن به طور کامل مطمئن بود. زیرا که اگر چه همه داورهایی که در یک ژورنال علمی اقدام به بررسی مقالات ارسالی می کنند سطح یکسانی از حساسیت را ندارند، اما به طور حتم بسیاری از آن ها هستند که بر روی نیتیو بودن مقاله بیشتر حساسیت نشان می دهند. البته تیم ادیتور هر ژورنال نیز ممکن است علاوه بر داوران به بررسی مقالات بپردازند که هر یک از این افراد امکان رد مقاله ارسال شده را خواهند داشت. برای همین است که نباید حساسیت داوران علمی و یا فنی مقالات را نسبت به ادیت صحیح مقاله ارسال شده به زبان انگلیسی نادیده بگیرید.

البته در ژورنال هایی که در کشورهای مختلف چاپ می شوند حساسیت ها به طور یکسان دیده نمی شود. اما به دلیل این که اکثر دانشجویان و به خصوص اساتید در داخل ایران خواهان چاپ مقالات خود در ژورنال هایی هستند که در کشورهای انگلیسی زبان و یا سایر کشورهای اروپایی منتشر می شوند می باشند، ویرایش نیتیو مقاله اهمیت بسیار بیشتری برای این گروه باید داشته باشد. زیرا که داوران در این کشورها حساسیت حداکثری به نیتیو بودن مقاله نشان خواهند داد.

برای همین شاهد هستیم که بسیاری از متقاضیان در داخل کشور که نیازمند ادیت نیتیو مقالات علمی خود هستند به دنبال موسسات علمی که توان ارائه این خدمات را دارند می گردند.

افزایش هزینه ویرایش نیتیو مقاله در سال گذشته

در سال گذشته ما شاهد بودیم که قیمت و کالا و خدمات در بسیاری از بخش های کشور با افزایش روبرو بود که باعث شد خدمات ویرایش نیتیو مقاله نیز تحت تاثیر قرار گیرد و ما شاهد افزایش تعرفه های ارائه این خدمات در داخل کشور باشیم. با توجه به این که با در نظر گقتن نرخ دلار در واقع افزایشی در تعرفه های ادیت نیتیو مقالات علمی صورت نگرفته است، در واقع این مسئله را از دو جنبه بررسی کرد و اگر شما هزینه های ادیت نیتیو مقالات علمی را به دلار حساب کنید به طور حتم هیچ گونه افزایشی را در ارائه این خدمات نخواهید دید.

اما با توجه به کاهش ارزش پول ملی ما در صورتی که هزینه های ویرایش نیتیو را با ریال محاسبه کنید به طور حتم شاهد افزایش هزینه های ارائه این خدمات بوده اید. در هر صورت این مشکلی است که به دلیل افزایش هزینه های ارائه سایر خدمات در کلیه بخش های فعال در اقتصاد کشور به وجود امده است و امید می رود که شاهد این افزایش قیمت ها در آینده نباشیم.

کلام آخر

ما در این متن روی ویرایش نیتیو مقاله به عنوان یکی از فاکتورهای مهم در پذیرش مقالات علمی تاکید کردیم. هم چنین به حساسیت های بسیار بیشتری که در خارج از کشور و در کشورهای انگلیسی زبان و کشورهای اروپایی دیده می شود اشاره نمودیم. با توجه به این مطالب در صورتی که قصد چاپ مقالات خود در یکی از ژورنال های معتبر علمی در یکی از این کشورها را داشته باشید به طور حتم باید شما هم حساسیت بیشتری روی ادیت آن ها به طور نیتیو داشته باشید تا شاهد پذیرش هر چه زودتر آن ها و چاپ مقالات خود باشید.

موسسه علمی پژوهشی نصیر در صورت نیاز به هر گونه خدمات ویرایشی برای متقاضیان آماده ادیت نیتیو مقالات شما در کوتاه ترین زمان ممکن برای ارسال به ژورنال های علمی معتبر خارجی خواهد بود.

ویرایش مقاله علمی
قیمت ویراستاری مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.