راهنمای چاپ مقاله isi

Home » خدمات پذیرش و چاپ » راهنمای چاپ مقاله isi

در این مقاله به راهنمای چاپ مقاله isi که کمک بزرگی به شما برای چاپ مقاله است، در خدمت شما هستیم و نکات مهمی که در چاپ مقاله isi باید در نظر داشته باشید را بررسی می‌کنیم. اگر نمی‌خواهید بعد از هر سابمیت مقاله isi، با ریجکت مقاله روبه‌رو شوید، قبل از هر کاری این مقاله را بخوانید تا ضمن بهرهمند شدن از کامل‌ترین راهنمای چاپ مقاله isi، با خدمات چاپ مقاله ما نیز آشنا شوید.

راهنمای چاپ مقاله isi
راهنمای چاپ مقاله isi

چرا نمی‌توانیم به راحتی در مجلات isi مقاله چاپ کنیم؟

چاپ مقاله در مؤسسات علمی معتبر که امتیازات مختلفی برای شما به همراه دارد، مستلزم زحمت زیادی است و در صورتی که شما نتوانید فاکتورهای لازم برای انتخاب مجله و استاندارد سازی مقاله را به درستی دریابید، مسلماً نمی‌توانید در مجلات JCR یا مجلات ISI-Listed مقاله به چاپ برسانید که با توجه به همین موضوع، راهنمای چاپ مقاله علمی پژوهشی را در این مقاله بررسی می‌کنیم.

راهنمای چاپ مقاله isi از سیر تا پیاز

قبل از این که به مراحل و راهنمای چاپ مقاله علمی بپردازیم، بد نیست به این نکته اشاره داشته باشم، چاپ مقاله علمی پژوهشی در مجلات معتبر داخلی و خارجی کار سختی نیست بلکه به مهارت و تجربه نیاز دارد. با توجه به موارد گفته شده، در ادامه به راهنمای چاپ مقاله isi می‌پردازیم.

  • قبل از هر چیزی مقاله شما باید سطح علمی بالایی داشته باشد
  • مقاله شما در کنار سطح علمی بالا باید تمام جزئیات را در برگرفته باشد
  • مقاله شما باید با توجه به سیاست‌های ژورنال‌های عملی مختلف، ویرایش و تدوین شود
  • به سراغ ژورنال‌های معتبر و مرتبط با موضوع فعالیت خود بروید
  • ژورنال‌هایی انتخاب کنید که به موضوع مقاله شما علاقه‌مند باشند
  • ژورنال‌هایی انتخاب کنید که مقالات مشابه با موضوع مقاله شما را به چاپ رسانده باشند
  • در زمان ویرایش مقاله، تغییرات اعمال شده را Highlight یا bold کنید
  • میزان سرقت ادبی را در مقاله خود رعایت کنید
  • مراقبت مجلات به سرقت رفته، باشید
  • از ترجمه تخصصی برای مقاله خود استفاده کنید
  • با توجه به هزینه مجله، سراغ آن نروید و شاخص‌هایی بیشتری مثل اعتبار Q را در نظر بگیرید
  • فرآیند چاپ مقاله زمان بر است به ویژه در مجلات داخلی پس صبور باشید
بهترین مجلات معتبر برای چاپ مقاله isi
بهترین مجلات معتبر برای چاپ مقاله isi

بهترین مجلات معتبر برای چاپ مقاله isi

با توجه به نکاتی که در بخش راهنمای چاپ مقاله isi بیان شد، شاید برای شما هم سؤال باشد که لیست مجلات معتبر isi را از کجا می‌توان پیدا کرد که درگیر مجلات به سرقت رفته نیافتیم؟ با توجه به این موضوع و اهمیت آن در راهنمای چاپ مقاله isi در ژورنال‌های معتبر، می‌توانید لیست مجلات معتبر داخلی و خارجی را از سایت «دفتر برنامه‌ریزی و سیاستگذاری پژوهشی وزارت علوم» مشاهده کنید.

تعرفه چاپ مقاله چقدر است و چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه چاپ مقاله در ژورنال‌های مختلف، متفاوت بوده و نمی‌توان قیمت مشخصی برای آن بیان نمود. البته چاپ مقاله در ژورنال‌های jcr که دارای ایمپکت فاکتور هستند، رایگان بوده و به همین علت است که شما می‌توانید اقدام به چاپ مقاله رایگان در نشریات معتبر کنید. در صورتی که نیاز به چاپ مقاله ارزان قیمت دارید، با متخصصین تیم ما در موسسه نصیر از طریق شماره «09385929493» در ارتباط باشید.

چرا چاپ مقاله فرآیند زمان بری است؟

بله: همانطور که در بخش راهنمای چاپ مقاله isi نیز ذکر شد، چاپ مقاله به ویژه در نشریات داخلی کاری بسیار زمان بری است به شکلی که در بعضی از موارد ممکن است بیش از یک سال هم زمان ببرد تا مقاله شما اکسپت و چاپ شود.

در برخی از موارد هم بعد از بیش از یک سال هم ممکن است مقاله شما ریجکت شود که به همین علت توصیه می‌کنیم برای سابمیت مقاله از خدمات موسسه علمی پژوهشی نصیر استفاده کنید یا اگر می‌خواهید خودتان هم مقاله به چاپ برسانید از راهنما و مشاوره چاپ مقاله isi تیم ما استفاده کنید تا با ریسکی کم‌تری اقدام به سابمیت مقاله و چاپ آن کنید.

چاپ مقاله isi فوری
چاپ مقاله isi فوری

آیا چاپ مقاله isi فوری امکان پذیر است؟

بله: در صورتی که نیاز به چاپ مقاله علمی پژوهشی فوری در بهترین مجلات خارجی و داخلی دارید، می‌توانید از خدمات موسسه ما استفاده کنید تا در کنار اکسپت فوری مقاله، کم‌ترین هزینه را نیز بپردازید؛ البته دقت کنید که چاپ مقاله فوری هم مستلزم طی کردن زمان معینی است که با توجه به مجله مورد نظر شما مشخص می‌شود.

آیا چاپ مقاله به صورت تضمینی امکان پذیر است؟

خیر: یکی از نکات مهم در چاپ مقاله در مجلات داخلی یا خارجی که باید بدانید، عدم تضمینی بودن چاپ مقاله است که در برخی از مؤسسات نامعتبر به شما وعده آن داده می‌شود. حقیقت امر این است که هیچ موسسه‌ای در زمینه چاپ مقاله و نحوه داوری آن نمی‌تواند دخالتی داشته باشد و به همین علت هیچ گونه خدمات چاپ مقاله isi تضمینی، نمی‌تواند انجام شود.

عموماً این عناوین فقط برای جذب مخاطب بوده و در صورتی که مقاله شما توسط مجله ریجکت شود، هیچ پاسخگویی دریافت نخواهید کرد، پس به عنوان یکی از نکات مهم راهنمای چاپ مقاله isi این موضوع را نیز در نظر داشته باشید.

چاپ مقاله isi با موسسه علمی نصیر

اگر با توجه به راهنمایی چاپ مقاله‌ای اس ای که گفته شد، هنوز هم نیاز به کمک تخصصی برای چاپ مقاله دارید، می‌توانید با تیم ما در ارتباط باشید و از خدمات چاپ مقاله isi ارزان قیمت و فوری ما استفاده کنید تا مقالات شما در بهترین و معتبرترین مجلات داخلی و خارجی در کمترین زمان ممکن به چاپ برسد.

برای استفاده از خدمات چاپ مقاله علمی پژوهشی و یا دریافت مشاوره رایگان چاپ مقاله، می‌توانید با شماره «09385929493» در ارتباط باشید و یا به صفحه «پذیرش و چاپ مقاله» ما مراجعه کنید.

جمع بندی

راهنمای چاپ مقاله ای اس ای با هدف کمک به شما برای چاپ سریع مقاله تدوین و آماده شده که در این مقاله به صورت کامل به آن پرداخته شد. بد نیست به این موضوع هم اشاره داشت که اگر دانشجو، استاد یا محقق باشید که نیاز به چاپ سریع مقاله دارد، می توانید صفر تا صد نگارش مقاله، سابمیت مقاله، ویرایش مقاله و در نهایت چاپ مقاله را به تیم متخصص ما بسپارید.

سابمیت مقاله isi
ثبت مقاله در isi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.