ترجمه تخصصی مقاله

Home » خدمات ترجمه » ترجمه تخصصی مقاله

ترجمه تخصصی مقاله یکی از حساس ترین مراحل در آماده سازی یک مقاله علمی پژوهشی و یا سایر مقالات به منظور چاپ آن ها در یک مجله علمی معتبر خواهد بود که نیاز به دقت و ظرافت بالایی در ترکیب بندی جملات و انتخاب واژگان انگلیسی دارد تا بتوان بهترین سطح کیفی مقاله را داشت.

موسسه علمی پژوهشی نصیر به عنوان یکی از برترین مراکز تخصصی ارائه دهنده خدمات ترجمه مقالات علمی اماده است تا این خدمات را با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار دهد. تنها کاری که نیاز است شما انجام دهید ارسال مقالات تان برای ارزیابی به موسسه می باشد تا سایر اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهیم.

ترجمه تخصصی مقاله به چه زبانی باید انجام شود؟

در صورتی که مقاله ای برای چاپ به زبان فارسی نوشته اید و به دلیل محتوای ارزشمند آن قصد ترجمه و چاپ آن در یکی از مجلات خارجی را داشته باشید شاید برای شما سوال باشد که ترجمه تخصصی مقاله بهتر است که به چه زبانی انجام شود. در پاسخ، در بسیاری از موارد زبانی که برای ترجمه پیشنهاد می شود زبان انگلیسی است. اما این بدان معنا نیست که شما امکان ترجمه مقاله خود به زبان های دیگر را نخواهید داشت.

زبان های زنده متعددی هستند که امکان چاپ مقاله به آن ها وجود دارد که از جمله شناخته شده ترین آن ها در ایران زبان های عربی، ترکی، آلمانی، فرانسوی، روسی و … غیره می باشند. در صورتی که علاقه مند به چاپ مقاله خود در هر یک از ژورنال هایی که به یکی از زبان های ذکر شده اقدام به پذیرش مقاله می کنند، امکان ترجمه مقالات خود را به طور تخصصی در زبان های ذکر شده خواهید داشت.

آیا امکان ترجمه تخصصی مقاله به صورت فوری وجود دارد؟

به طور حتم یکی از خدماتی که در اختیار متقاضیان ترجمه تخصصی مقالات علمی قرار می گیرد، ترجمه فوری می باشد که سعی می شود با توجه به نیازمندی های کیفی مقاله در اسرع وقت در اختیار شما قرار گیرد. البته لازم به یاد اوری است که موسسات علمی این خدمات را با قیمت ویژه در اختیار شما قرار خواهند داد و شما در عوض امکان دست یافتن به برگردان متن مقاله مورد نظر به زبان مورد نظر را در کوتاه ترین زمان خواهید داشت.

آیا امکان ترجمه تخصصی مقاله isi وجود دارد؟

بله. یکی از مهم ترین خدماتی که موسسات علمی در اختیار بسیاری از دانشجویان و اساتید در داخل کشور قرار می دهند، خدمات ترجمه تخصصی مقالات چاپ شده در  هر یک از ژورنال های ای اس ای می باشد که به طور معمول از زبان انگلیسی به زبان فارسی انجام می شود.

تعرفه ترجمه تخصصی مقاله چقدر است؟

در بخش های قبل ذکر شد که زبان های متعددی هستند که در زمره زبان های زنده دنیا جای می گیرند و ما به تعدادی از آن ها اشاره کردیم. روشن است که هزینه ترجمه تخصصی مقاله به هر یک از این زبان ها متفاوت خواهد بود و علاوه بر این حجم و تخصصی بودن مقاله نیز بر روی این هزینه ها تاثیر گذار می باشد. در اکثر موارد هزینه ترجمه تخصصی مقاله به صورت فوری اندکی بیش از هزینه ترجمه عادی خواهد بود که باید در نظر داشته باشید.

علاوه بر این زبان مبدا و مقصد هر یک بر روی هزینه ترجمه تاثیر خواهند گذاشت که در صورتی که زبان مقصد فارسی باشد و برای مثال قصد ترجمه انگلیسی به فارسی را داشته باشید، هزینه کمتری در مقایسه با هنگامی که زبان مبدا فارسی است و قصد ترجمه فارسی به انگلیسی را دارید باید پرداخت شود.

خدمات موسسات علمی برای ترجمه تخصصی مقاله

خوشبختانه در داخل کشور امکان بهره گیری از خدمات ترجمه تخصصی مقاله با بالاترین کیفیت در موسسات علمی پژوهشی وجود دارد. این امر دستاورد سال ها تجربه و تلاش متخصصان تیم ترجمه برای تسلط بر هر یک از زبان های خارجی به خصوص زبان انگلیسی می باشد. برای همین شما می توانید در هر زمانی امکان استفاده از تجربه و تسلط تیم ترجمه این موسسات بر زبان های خارجی را داشته باشید و این خدمات با توجه به زبان مبدا که مقاله شما به نگارش در امده است و زبان مقصد که قصد ترجمه مقاله خود به آن زبان را دارید به شما عرضه خواهد شد.

قیمت ترجمه تخصصی مقاله چقدر است؟

در بخش های قبل اشاره ای به هزینه های ترجمه شد، اما برای اطلاع دقیق از قیمت ترجمه تخصصی مقاله بهتر است با موسسات علمی معتبر با ارسال متون خود مشورت کنید. موسسه علمی پژوهشی نصیر به عنوان یکی از برترین موسسات علمی در داخل کشور با ارزیابی متن مقاله و کیفیتی که برای ترجمه مدنظر دارید هزینه مورد نیاز برای ترجمه و مبلغ قابل پرداخت را به اطلاع شما خواهد رساند. تعدادی از موسسات نیز از پکیج هایی برای ارائه خدمات خود استفاده می کنند که هر یک هزینه خاص خود را داشته و قیمت متفاوتی خواهند داشت.

کلام آخر

ترجمه تخصصی یکی از ابزار سودمندی است که برای استفاده از نتایج یافته های مقالات علمی در کشورهای دیگر (که به زبان دیگری نوشته شده اند) مورد استفاده قرار می گیرد. البته به طور متقابل می توان از این ابزار برای ترجمه مقالات فارسی برای عرضه آن به جامعه علمی بین المللی استفاده نمود. برای همین است که ترجمه تخصصی مقاله نقش مهمی در آماده سازی مقالات شما برای چاپ در یکی از ژورنال های علمی در خارج از کشور دارد و بسیاری از دانشجویان نیازمند بهترین خدمات برای اماده سازی مقالات خود به این منظور می باشند.

همان طور که چند بار در طول متن گفته شد موسسه علمی پژوهشی نصیر با دارا بودن برترین تیم ترجمه تخصصی در داخل کشور آماده ارائه خدمات ذکر شده برای ترجمه مقالات علمی به زبان های زنده دنیا می باشد. شما برای بهره گیری از این خدمات تنها نیاز دارید متن خود را برای ارزیابی برای کارشناسان موسسه ارسال کنید.

چاپ مقاله در الزویر
استخراج مقاله isi از پایان نامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.