لیست مجلات jcr جی سی آر

Home » خدمات پذیرش و چاپ » لیست مجلات jcr جی سی آر

شاید بدانید که وزارت علوم به طور معمول لیست مجلات jcr را برای اطلاع دانشجویان و قشر تحصیلکرده منتشر می کند تا بتوان با استفاده از این لیست به بهترین نشریه های معتبر خارجی که مورد تایید این وزارت خانه هستند دسترسی داشت. به طور حتم شما هم می توانید به راحتی با جست و جوی ساده ای در فضای مجازی به لیست مورد تایید وزارت علوم که در سال های گذشته منتشر شده است دست پیدا کرده و برای چاپ مقاله خود یکی از نشریه های علمی موجود در این لیست را انتخاب کنید.

موسسه علمی پژوهشی نصیر اماده است تا علاوه بر ارائه کلیه خدمات مرتبط با چاپ و پذیرش مقالات علمی به شما در راه انتخاب بهترین نشریه های علمی که در لیست مجلات jcr وجود دارند مشاوره های لازم را ارائه کند تا با احتمال بیشتری شاهد پذیرش و چاپ مقالات خود باشید.

نحوه انتخاب یک نشریه از لیست مجلات jcr

فاکتورهای متعددی هستند که بر روی نحوه انتخاب یک نشریه از لیست مجلات jcr موثر خواهند بود که یکی از آن ها میزان معتبر بودن نشریه مورد نظر و مدت زمان مورد نیاز برای پذیرش مقاله می باشد. باید بدانید که همه ژورنال ها در یک بازه زمانی مشخصی اقدام به چاپ مقالات ارسالی به نشریه خود می کنند که این بازه می تواند به صورت ماهانه و یا دو ماه یک بار یا بازه های زمانی طولانی تر باشد.

با کمی دقت در لیست مشخصات هر ژورنال خواهید توانست به خوبی در مورد دوره زمانی چاپ این ژورنال ها و کشوری که مقالات مورد نظر در آن ها منتشر می شوند اطلاعات جامع تری پیدا کنید. البته اطلاعات دیگری هم هستند که شما در لیست مشخصات یک ژورنال به آن ها دسترسی ندارید. برای مثال می توان به فرایند داوری مقاله اشاره نمود که به طور حتم در میزان احتمال پذیرش مقاله ارسال شده موثر خواهد بود.

در مورد این فاکتورها و اهمیت هر یک از آن ها می توانید با یکی از موسسات علمی که تجربه کافی در این مورد دارند و برای مدت زمان طولانی تری با این ژورنال ها همکاری نموده اند مشورت کنید. موسسه علمی پژوهشی نصیر نیز با بهره گیری از کادر با تجربه خود می تواند در این زمینه اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید بهترین ژورنال های علمی را از لیست مجلات jcr برای چاپ مقالات خود انتخاب کنید.

تعداد ژورنال های علمی در لیست مجلات jcr

به طور حتم برای شما بسیار جالب خواهد بود بدانید تعداد ژورنال هایی که در لیست مجلات jcr به چشم می خورند بالغ بر هزاران نشریه علمی هستند که هر یک در کشور خاصی منتشر شده و می توانند در رشته علمی حوزه فعالیت ژورنال اقدام به چاپ مقاله بنمایند.

هر یک از این ژورنال ها در حوزه تخصصی خود مانند حوزه تخصصی مهندسی برق مهندسی مکانیک، شیمی، علوم پزشکی، روانشناسی، بیوشیمی، و … سایر رشته های دیگر فعالیت می کنند و برای همین شما امکان ارسال مقاله خود برای همه آن ها را نخواهید داشت. برای همین است که اگر به طور تخصصی به دنبال لیست این مجلات علمی بگردید به طور حتم کار شما راحت تر شده و می توانید در لیست خود تعداد محدودتری نشریه را برای انتخاب داشته باشید.

نکته مهم این است که باز هم ممکن است به عنوان مثال در یک رشته خاص مانند مهندسی برق صدها ژورنال در لیست ژورنال های jcr وجود داشته باشند که باز هم کار را برای انتخاب یکی از آن ها سخت خواهد کرد.

برای همین توصیه می کنیم که در صورت عدم دارا بودن تجربه در این زمینه با دانشجویانی که در سال های بالاتر در رشته تحصیلی شما در دانشگاه حضور دارند مشورت کنید. در صورتی که این افراد تجربه چاپ مقاله را داشته باشند به طور حتم کمک بسیار بزرگی به شما در این راه خواهند کرد. در غیر این صورت از کمک موسسات علمی بهره بگیرید.

خدمات انتخاب ژورنال از لیست نشریات جی سی آر

خوشبختانه موسسات علمی می توانند به شما در طی مراحل آماده سازی مقاله و نیز انتخاب بهترین مجلات علمی کنند تا شاهد چاپ مقالات خود در کوتاه ترین بازه زمانی با توجه به بازه زمانی چاپ مقاله (دو ماهه، سه ماهه، …) در هر یک از نشریات قرار گرفته در لیست مجلات JCR باشید.

موسسه علمی پژوهشی نصیر به منظور براورده کردن نیازهای قشر تحصیل کرده و به خصوص دانشجویانی که تجربه کمتری در ارسال مقالات خود برای مجلات jcr دارند آماده هر گونه همکاری در این زمینه با این قشر می باشد و در سال های گذشته خدمات خود را در اختیار گروه کثیری از دانشجویان قرار داده است.

کلام آخر

انتخاب یک ژورنال مناسب برای چاپ مقالات علمی بسیار مهم است و در صورت عدم توجه به آن ممکن است که مقاله شما رد شود. یا این که حتی در صورت چاپ شدن مقاله خود در یکی از نشریه های خارجی نتوانید از مزایای چاپ آن در داخل کشور بهره مند شوید. به همین دلیل توصیه می کنیم تا توجه بیشتری به انتخاب این ژورنال ها بنمایید.

به طور حتم استفاده از لیست مجلات JCR می تواند کمک بزرگی به شما در راه دست یافتن به هدف تان با انتخاب بهترین نشریه های علمی خارجی از داخل این لیست بکند و برای همین باید اهمیت بیشتری به این موضوع بدهید و با دانشجویان سال های بالاتر و یا موسسات علمی در این زمینه مشورت کنید.

موسسه علمی پژوهشی نصیر با توجه به تجربه ای که در زمینه انتخاب بهترین ژورنال های علمی در خارج از کشور برای ارسال و چاپ مقالات علمی دارد آماده است تا هر گونه اطلاعات را در مورد لیست این نشریات که توسط نهادهایی مانند وزارت علوم تحقیقات و فناوری منتشر شده است در اختیار شما قرار داده و علاوه بر ان راهنمایی های لازم را برای انتخاب بهترین مجلات علمی از این لیست به شما ارائه کند.

پروپوزال نویسی
لیست مجلات isi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.