نوشتن مقاله علمی

Home » خدمات مقاله » نوشتن مقاله علمی

در این مقاله به نوشتن مقاله علمی و نحوه اکسپت گرفتن از مجلات مختلف معتبر می‌پردازیم، پس اگر می‌خواهید در کمترین زمان ممکن مقالات خود را در معتبرترین مجلات داخلی و خارجی به چاپ برسانید تا آخر این مقاله همراه ما باشید. نوشتن مقاله انگلیسی جهت چاپ مقاله در مجلات خارجی و یا پذیرش مقاله علمی پژوهشی در موسسه علمی پژوهشی نصیر در کمترین زمان و با قیمت پایین انجام می شود.

نوشتن مقاله علمی
نوشتن مقاله علمی

چرا نوشتن مقاله علمی اهمیت دارد؟

نوشتن مقاله علمی از جهات مختلف اهمیت دارد و معمول‌ترین دلیل نوشتن مقاله isi، افزایش رزومه علمی است. البته نوشتن مقاله مروری یا علمی برای اهداف متفاوت دیگری هم مثل گرفتن بورسیه یا مهاجرت و حتی قبولی در مصاحبه دکتری استفاده می‌شود که تمام این دلایل باعث می‌شود، تمام دانشجویان و اساتید، همواره به دنبال نوشتن و چاپ مقاله باشند.

تفاوت مقالات علمی ترویجی و علمی پژوهشی

اگر به فکر نوشتن مقاله مروری یا نوشتن مقاله پژوهشی باشید، مطمئناً برای شما هم سؤال است که دقیقاً تفاوت این دو نوع مقاله در چیست؟ اگر بخواهیم خیلی ساده به این سؤال بپردازیم باید گفت که مقاله مروری به جمع بندی و ارزیابی دستاوردهای سایر محققین می‌پردازد ولی مقالات علمی پژوهشی به موضوعی جدید می‌پردازد که توسط خود نویسنده و برای اولین بار مورد تحقیق قرار گرفته.

مقاله مروری چاپ کنیم یا علمی پژوهشی؟

جواب به این سؤال باید با توجه به شرایط مختلف ارائه شود ولی به طور کلی باید بگم که با توجه به اهمیت نوشتن مقاله برای مهاجرت، بورسیه گرفتن، قبولی در مصاحبه دکتری و سایر فرصت‌ها باید گفت که اولویت با چاپ مقالات علمی پژوهشی بوده و سپس باید به فکر مقالات علمی ترویجی بود. دقت داشته باشید که شاید فرآیند نگارش، اکسپت گرفتن و چاپ مقاله علمی پژوهشی طولانی باشد، ولی مسلماً نتیجه آن نیز ارزشمند است.

نوشتن مقاله با کمترین هزینه
نوشتن مقاله با کمترین هزینه

نوشتن مقاله با کمترین هزینه

اگر به فکر نوشتن مقاله علمی ترویجی یا نوشتن مقاله علمی پژوهشی با بهترین هزینه ممکن هستید، بهترین کار استفاده از خدمات موسسه علمی پژوهشی نصیر است که با سال‌ها سابقه در زمینه نگارش، اکسپت و چاپ مقاله به شما در چاپ مقاله با بهترین تعرفه ممکن کمک می‌کند.

نوشتن مقاله تحقیقی چقدر زمان می‌برد؟

به طور دقیق نمی‌توان گفت که نوشتن یک مقاله تحقیقی چقدر زمان نیاز دارد، زیرا این موضوع نیازمند در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی مثل موضوع مقاله است. با توجه به این موضوع، اگر نیاز به خدمات فوری نوشتن مقاله دارید، می‌توانید از خدمات موسسه نصیر استفاده کنید.

نوشتن چند مقاله برای افزایش رزومه علمی مؤثر است؟

مسلماً جواب ما به این سؤال به شکلی است که محدودیتی برای نوشتن مقاله یا کتاب قائل نمی‌شویم. بزارید ساده‌تر بگم، هر چقدر که رزومه شما قوی‌تر باشد، احتمال بدست آوردن فرصت‌های بهتر و قبولی راحت‌تر در آزمون دکتری را بدست می‌آورید که با توجه به این موضوع توصیه می‌کنیم به جای فکر به تعداد، مقالات با کیفیت بنویسید و در مجلات معتبر به چاپ برسانید.

نحوه اکسپت گرفتن از مجلات معتبر

همانطور که گفته شد، در این مقاله به نحوه اکسپت گرفتن از مجلات معتبر خارجی و داخلی هم می‌پردازیم. با توجه به این موضوع باید نکاتی را بازگو کنم که می‌تواند در دریافت سریع اکسپت از مجلات معتبر به شما کمک کند. در ادامه مهم‌ترین نکات برای اکسپت گرفتن از مجلات معتبر را بررسی می‌کنیم.

  • مقالاتی استاندارد با توجه به سیاست مجلات مختلف بنویسید
  • موضوعاتی انتخاب کنید که ارزش علمی بالایی داشته باشند
  • مقاله خود را به صورت تخصصی نگارش و استاندارد سازی کنید
  • مقاله خود را به صورت حرفه‌ای ترجمه کنید
  • مجلات معتبر داخلی و خارجی هم موضوع را شناسایی کنید
  • سراغ مجلاتی بروید که مقالاتی با موضوعات نزدیک به شما را چاپ کرده باشند
  • اگر نیاز به اکسپت فوری دارید به سراغ مجلات پولی داخلی بروید
  • اگر نیاز به اکسپت فوری ندارید، حتماً به سراغ مجلات JCR با ایمپکت فاکتور بالا بروید

چرا برای چاپ مقاله تضمین نمی‌دهیم؟

همانطور که گفته شد، خدمات موسسه نصیر در زمینه نوشتن، ویرایش و چاپ مقاله می‌باشد و این موسسه یا هر موسسه‌ی دیگری هیچ دخالتی در زمینه داوری مجلات نداشته و به همین دلیل نمی‌توان تضمین ارائه کرد که حتماً در یک زمان خاص و در یک مجله خاص مقاله شما به چاپ می‌رسد. البته تجربه ما در چاپ مقاله به کمک شما خواهد آمد تا بدون دردسر مقاله خود را به چاپ برسانید.

خدمات موسسه نصیر در زمینه چاپ مقاله

فرقی ندارد که شما نیاز به نوشتن مقاله کنفرانسی داشته باشید یا مقالات علمی سطح بالا و یا حتی کتاب به هر حال موسسه نصیر در تمام این زمینه خدمات متنوعی با بهترین هزینه ارائه می‌کنید که شما برای افزایش رزومه علمی خود، می‌توانید از این خدمات استفاده کنید. برای دریافت مشاوره و استفاده از خدمات موسسه نصیر می‌توانید از طریق شماره «» با متخصصین ما در ارتباط باشید.

خدمات موسسه نصیر در زمینه نوشتن مقاله
خدمات موسسه نصیر در زمینه نوشتن مقاله

نوشتن مقاله برای بورسیه به چه شکل است؟

همانطور که گفته شد، نوشتن مقاله برای نویسنده یا نویسندگان مزایای بی شماری دارد که یکی از این مزایا، گرفتن بورسیه خیلی سریع است. گرفتن بورسیه به واسطه چاپ مقاله isi یا سایر مقالات معتبر که در مجلات داخلی چاپ می‌شوند، بسیار ساده‌تر از سایر روش‌های گرفتن بورسیه تحصیلی است. داشتن یک مقاله علمی می‌تواند در هر زمینه‌ای به شما کمک کند، البته به شرطی که به صورت حرفه‌ای نوشته شده باشد.

جمع بندی

نوشتن مقاله علمی یا مروری با توجه به اعتباری که برای فرد دارند، در حال حاضر جزو ملزوماتی حساب می‌شود که باید داخل رزومه هر دانشجو یا استادی باشد. با توجه به این موضوع اگر به فکر چاپ مقاله معتبر در مجلات معتبر هستید، توصیه می‌کنم به فکر چاپ مقاله علمی پژوهشی و اولویت بعدی خود را برای نوشتن مقاله مروری قرار دهید. در صورتی که نیاز به هر گونه کمک در زمینه نوشتن مقاله یا چاپ آن دارید، با متخصصین ما در ارتباط باشید.

در مصاحبه دکتری چه سوالاتی می پرسند؟
تبدیل پایان نامه به کتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.