پذیرش فوری مقاله

Home » خدمات پذیرش و چاپ » پذیرش فوری مقاله

نکات مهمی وجود دارند که در صورتی که قصد پذیرش فوری مقاله خود را داشته باشید باید به طور حتم آن ها را به خاطر داشته باشید تا شاهد چاپ و پذیرش آن در داخل و یا خارج از کشور و در یکی از ژورنال های علمی باشید. ما در این متن به بررسی این نکات و اهمیت آن ها در اکسپت مقالات علمی خواهیم پرداخت تا در صورت نیاز بهتر بتوانید برای ارسال هر یک از مقاله های تخصصی و چاپ آن در یکی از ژورنال های علمی مرتبط با رشته تحصیلی خود تصمیم بگیرید.

در صورتی که پس از مطالعه متن هنوز هم سوالات بیشتری در مورد چگونگی پذیرش فوری مقاله در مجلات علمی دارید می توانید با کارشناسان مربوطه در موسسه علمی پژوهشی نصیر تماس بگیرید تا اطلاعات جامع تری را در مورد نحوه پذیرش مقاله در مجلات علمی و مدت زمان مورد نیاز برای پذیرش یا اکسپت فوری آن ها در اختیار شما قرار دهند.

پذیرش فوری مقاله
پذیرش فوری مقاله

نقش داروی سریع بر اکسپت و چاپ مقاله

یکی از مهم ترین مراحلی که باید برای چاپ یک مقاله در داخل و یا خارج از کشور طی شود، مرحله داروی آن است که باید توسط افراد صاحب نظر در رشته علمی شما انجام گیرد. این در حالی است که هر یک از ژورنال ها ممکن است که اساتید داور خاص خود را داشته باشند. باید توجه داشته باشید که بعضی از مجلات علمی داوری بسیار سخت گیرانه تری در مقایسه با مجلات دیگر دارند و عدم توجه به این نکته می تواند باعث تاخیر در پذیرش مقاله شما شود. حتی ممکن است که به دلیل سخت گیری داوران شاهد رد مقاله خود در این ژورنال ها باشید.

برای همین است که این مرحله چالش های خاص خود را خواهد داشت که از کنترل نویسنده مقاله خارج است. اما به طور حتم قبل از ارسال مقاله با انتخاب ژورنال هایی که داوری سریع تری دارند به خوبی قادر خواهید بود تا شاهد پذیرش فوری مقاله علمی خود باشید. با توجه به امکان ارسال مقاله شما برای چندین دارو سعی کنید قبل از ارسال و یا انتخاب یک ژورنال در این مورد به طور کامل تحقیق کنید تا زودتر به هدف خود دست یابید.

در صورتی که در مورد حداقل زمان مورد نیاز برای داوری در ژورنال های علمی مرتبط با رشته تحصیلی خود اطلاعات زیادی ندارید می توانید در این زمینه با دانشجویان هم رشته ای خود که در سال های بالاتر مشغول به تحصیل هستند مشورت کنید. به طور معمول این افراد می توانند اطلاعات بیشتری را در مورد مدت زمان پذیرش مقاله و یا نحوه داوری آن در اختیار شما قرار دهند.

نقش محتوا در اکسپت فوری مقاله

اگر قصد پذیرش فوری مقاله خود برای یک ژورنال علمی در داخل و یا خارج را دارید که داروی سخت گیرانه ای دارد، به طور حتم باید به محتوای مقاله خود اهمیت بسیار بیشتری بدهید. بسیاری از دانشجویان هستند که ترجیح می دهند مقاله خود را برای ژورنال های معتبر ارسال کنند تا شاهد پذیرش و چاپ مقاله خود در یکی از این ژورنال ها باشند که در اکثر موارد دارای ضریب تاثیر بیشتری در جامعه علمی بین المللی می باشند.

در صورتی که شما هم قصد ارسال مقاله برای این ژورنال ها را داشته باشید به خاطر داشته باشید که مرحله داوری در ژورنال های معتبر بین المللی به طور معمول سختگیرانه خواهد بود و حتی ممکن است که یک مقاله برای چندین داور ارسال شود تا در نهایت مورد پذیرش قرار گیرد. این داورها بر روی محتوای مقاله بسیار حساس خواهند بود و برای همین در صورت نیاز به پذیرش فوری مقاله باید به طور حتم روی محتوای مقاله ای که می نویسید حساسیت بیشتری نشان دهید.

به این منظور باید در مرحله اول یک موضوع به روز را برای نگارش مقاله خود انتخاب کنید. در این صورت باید سعی در انتخاب بهترین موضوعات داشته باشید. به طور حتم موضوعات مرتبط با فناوری های نوین در صورتی که با نتایج تحقیقاتی پربار همراه باشند در کوتاه ترین زمان ممکن خواهند توانست نظر داوران را در ژورنال های علمی معتبر به خود جلب کنند و فرایند پذیرش مقاله را کوتاه تر کنند.

نقش ساختار مقالات در پذیرش فوری مقاله

داوران در زمان بررسی یک مقاله و برای پذیرش و یا رد آن علاوه بر محتوا اهمیت ویژه ای به ساختار مقاله می دهند و برای همین باید در صورت نیاز به اکسپت فوری مقاله علمی خود این نکته را نیز در ذهن خود داشته باشید. به احتمال بالا در صورت توجه به این نکات می توانید در زمان کوتاه تری شاهد چاپ مقاله خود در ژورنال علمی مرتبط با رشته تحصیلی خود باشید. شما هرگز نباید اهمیت رعایت نکات گرامری را در نوشتن یک مقاله نادیده بگیرید و به خصوص در زمانی که نیاز به ارسال مقاله خود برای ژورنال های علمی خارجی را داشته باشید باید به ویرایش آن اهمیت بسیار بیشتری بدهید.

در صورتی که با قواعد دستور زبان و اصول نگارشی زبان انگلیسی و یا زبان خارجی که مقاله شما به آن زبان چاپ خواهد شد آشنایی ندارید توصیه می کنیم که از کسانی که تسلط کافی به دستور زبان و اصول نگارشی زبان انگلیسی دارند کمک بگیرید تا به شما در راه اصلاح ساختار گرامری و رفع ایرادات نگارشی کمک کنند. در صورتی که شما در مراحل اماده سازی و ویرایش مقاله خود به محتوای غنی آن اهمیت بیشتری داده باشید و علاوه بر آن به خوبی مقاله خود را ادیت کرده باشید خواهید توانست شاهد پذیرش فوری مقاله و چاپ سریع تر آن در ژورنال های علمی در داخل و خارج از کشور شوید.

برای همین سعی کنید خودتان برای چند بار مقاله خود را از نظر ایرادات نگارشی و گرامری کنترل کنید و در صورت عدم آشنایی با زبان های خارجی از مترجمین و یا موسسات علمی که این خدمات را ارائه می دهند کمک بخواهید تا اقدام به ادیت مقاله شما کنند.

کلام آخر

در صورتی که نیاز به پذیرش فوری مقاله در ژورنال های علمی معتبر ISI که فرایند داوری در آن ها سخت گیرانه است داشته باشید، به طور حتم باید بر روی دو جنبه کیفی و کمی مقاله خود تمرکز بسیار بیشتری داشته باشید.

منظور از جنبه کیفی نگارش مقاله، توجه به محتوای آن می باشد که باید غنی بوده و بتواند نتایج تحقیقات شما را به داوران و یا مخاطب منعکس کند. منظور از جنبه کمی مقاله نیز رفع خطاهای نگارشی و اصلاح کامل ساختار گرامری مقاله می باشد که به طور حتم در فرایند داوری مقاله  مهم خواهد بود و در پذیرش و یا رد شدن یک مقاله تاثیر خواهد گذاشت.

موسسه علمی پژوهشی نصیر در صورت نیاز به هر گونه اطلاعات و مشاوره در زمینه پذیرش فوری مقاله آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره ای و سایر خدمات مرتبط با پذیرش و چاپ مقاله در داخل و خارج از کشور می باشد.

اکسپت فوری مقاله
اخذ مجوز چاپ کتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.