چاپ مقاله isi با ایمپکت بالا

Home » خدمات پذیرش و چاپ » چاپ مقاله isi با ایمپکت بالا

آیا با مراحل چاپ مقاله isi با ایمپکت بالا در ژورنال های لیست شده در این پایگاه علمی آشنایی دارید؟ آیا می دانید که چاپ مقالات علمی در مجلات دارای ایمپکت فاکتور بالا چه نقش ارزنده ای در ارتقای رزومه شغلی تحصیلی شما خواهد داشت و اساتید دانشگاه چه اهمیتی به این مقالات خواهند داد؟

به طور حتم یکی از بزرگ ترین اهداف دانشجویان نخبه چاپ مقالات خود در این ژورنال ها می باشد و موسسه علمی پژوهشی نصیر به همین دلیل تلاش کرده است تا خدمات ارزنده ای را به این دانشجویان برای چاپ هر چه سریع تر مقالات آن ها در ژورنال های ای اس ای عرضه کند.

چاپ مقاله isi با ایمپکت بالا
چاپ مقاله isi با ایمپکت بالا

نکاتی در مورد چاپ مقاله isi با ایمپکت بالا

قبل از این که بخواهید اقدام به نگارش یک مقاله برای ارسال آن به ژورنال های خارجی بنمایید باید توجه داشته باشید که چاپ مقاله isi با ایمپکت بالا نیاز به محتوایی غنی از نظر علمی دارد که این امر نیاز به دقت و تلاش بسیار زیادی دارد تا بتوان با آماده نمودن یک مقاله ایده ال که دارای بالاترین سطح علمی باشد بتوان نظر داوران را برای اکسپت این مقالات در این ژورنال ها جلب نمود.

به طور حتم برای گذشتن از فیلتر داوران در ژورنال های دارای ایمپکت فاکتور بالا باید نکات بسیار زیادی را در زمینه مباحث تکنیکی یا تخصصی مطرح شده در مقاله با توجه به تغییرات علمی روز دنیا در نظر داشته باشید تا در نهایت موفق به پذیرش و چاپ مقالات خود در این مجلات علمی شوید.

 ایا می توان در مجلات علمی دیگر هم اقدام به چاپ مقاله کرد؟

با توجه به این که چاپ مقاله در ژورنال های دارای ایمپکت بالا نیاز به تلاش فراوان و دقت بالا در نگارش و محتوای مقاله خواهد داشت، برای عده ای سوال است که آیا امکان چاپ مقاله در ژورنال ها و یا پایگاه های علمی دیگر نیز وجود دارد.

در پاسخ باید گفت که در صورتی که نتوانید مقاله خود را در ژورنال های دارای اعتبار و ایمپکت فاکتور بالا چاپ کنید، هنوز هم راه های زیادی برای انتشار این مقالات وجود دارد که از جمله آن ها می توان چاپ مقاله در الزویر یا در نشریه های فاقد ایمپکت فاکتور اشاره نمود که هر یک در جای خود تا حدودی مورد توجه محافل علمی می باشند.

توجه اساتید به چاپ مقاله isi با ایمپکت بالا

اگر چه شما امکان ارسال مقاله برای سایر ژورنال های علمی را دارید، اما هرگز این را فراموش نکنید که چاپ مقاله در مجلات isi  دارای اهمیت بسیار بیشتری برای اساتید دانشگاه است و برای همین در صورتی که خواهان جلب توجه اساتید خود هستید، و یا این که قصد شرکت در مصاحبه دکتری را دارید، داشتن یک مقاله که در ژورناله های معتبر به چاپ رسیده باشد بسیار مهم تر خواهد بود.

با توجه به اهمیت این موضوع بسیاری از دانشجویان علاوه بر تلاش شخصی خود سعی می کنند تا از خدمات موسسات علمی برای ارتقای هر چه بیشتر مقالات خود استفاده کنند. تا شاهد چاپ آن ها در ژورنال های دارای ایمپکت فاکتور بالا باشند.

چه خدماتی برای چاپ مقاله در ای اس ای به دانشجویان عرضه می شود؟

موسسات علمی با توجه به نیازی که در جامعه علمی برای چاپ مقاله در isi دیده می شود اقدام به ارائه خدمات متنوعی به دانشجویان و سایر قشر تحصیل کرده می کنند تا به آن ها کمک کنند همان طور که در بخش قبل گفته شد سطح علمی و کیفی مقالات خود را ارتقا دهند. البته هر یک از این خدمات با هزینه هایی همراه خواهد بود. اما مشاوره های عرضه شده به طور معمول رایگان در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

چاپ مقاله isi با ایمپکت بالا و هزینه های آن

با توجه به این که برای دریافت خدمات پذیرش و چاپ مقاله isi با ایمپکت بالا نیاز به پرداخت هزینه هایی می باشد که به طور معمول در موسسات علمی برای ترجمه تخصصی، ویراستاری و یا ادیت نیتیو مقاله نیاز خواهد بود، به طور معمول سوال هایی در مورد هزینه این خدمات از ما پرسیده می شود. به طور کلی نمی توان در این مورد نظر خاصی داد و هزینه هایی که برای خدماتی مانند ترجمه تخصصی و یا ادیت نیتیو دریافت خواهند شد به طور معمول با توجه به حجم مقاله و سایر مولفه ها تعیین می شوند و به اطلاع دانشجو خواهند رسید.

ایا چاپ مقاله هزينه دارد؟

ما در بخش قبل در مورد سوالات دانشجویان در مورد هزینه چاپ مقاله isi با ایمپکت بالا اشاره کردیم که به طور کلی نمی توان بدون براورد مقالات و ارزیابی حجم و میزان تخصصی آن ها در مورد هزینه های اماده سازی آن اظهارنظر کرد. اما در مورد هزینه هایی که خود ژورنال ها برای چاپ مقاله اخذ می کنند تفاوت های بسیار زیادی بین مجلات علمی در خارج از کشور وجود دارد. ممکن است در بسیاری از موارد نیاز به پرداخت هزینه داشته باشید و در مواردی نیز چاپ مقالات شما می تواند بدون دریافت هزینه توسط مجلات علمی انجام شود.

یکی از عوامل موثر در این هزینه ها فاقد ایمپکت فاکتور بودن ژورنال های علمی می باشد که می تواند با پرداخت هزینه امکان چاپ مقالات را برای دانشجویان فراهم کند.

کلام آخر

چاپ مقاله isi با ایمپکت بالا آرزوی بسیاری از دانشجویان است که قصد دارند آینده ای بسیار بهتر برای خود رقم بزنند. ممکن است شما هم قصد داشته باشید اقدام به نگارش مقاله و ارسال آن برای این ژورنال ها بنمایید. ژورنال های دارای ایمپکت فاکتور بالا دارای امتیازهای ویژه ای هستند، اما در صورت نیاز می توانید سایر ژورنال های علمی که شرایط ساده تری را برای پذیرش و چاپ مقاله دارند را برای چاپ مقالات خود انتخاب کنید.

موسسه علمی پژوهشی نصیر در صورت نیاز اماده ارائه هر گونه خدمات به دانشجویان برای چاپ مقالات آن ها در هر یک از ژورنال های ذکر شده در بالا می باشد.

چاپ مقاله isi روانشناسی
چاپ مقاله isi فوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.