چاپ کتاب انگلیسی

Home » خدمات کتاب » چاپ کتاب انگلیسی

آیا به دنبال چاپ کتاب انگلیسی هستید؟ آیا به اهمیت ترجمه نیتیو کتاب برای چاپ آن آگاه هستید؟ آیا با روند اخذ مجوزهای لازم برای چاپ یک کتاب به زبان انگلیسی آشنایی دارید؟ به طور حتم در صورتی که کتاب هایی که نوشته اید بتواند نظر مخاطبان انگلیسی را به خود جلب کند می توانید امتیازات ویژه ای از چاپ کتاب خود با داشتن رزومه ای بهتر و شناخته شدن در خارج از مرزهای کشور به دست اورید.

در صورتی که قصد ترجمه کتاب و چاپ آن به زبان انگلیسی را داشته باشید می توانید با ما در موسسه علمی پژوهشی نصیر تماس بگیرید تا مشاوره های لازم را در این زمینه برای موفقیت هر چه سریع تر در انتشار کتاب پس از ترجمه آن در اختیار شما قرار دهیم.

چاپ کتاب انگلیسی
چاپ کتاب انگلیسی

ترجمه و چاپ کتاب انگلیسی

در صورتی که قصد چاپ یک کتاب به زبان انگلیسی و یا هر زبان خارجی دیگری مانند زبان آلمانی را داشته باشید باید قبل از هر چیز کتاب خود را به زبان مورد نظر ترجمه کنید. به طور حتم در این زمان توجه بسیار ویژه ای باید به ترجمه نیتیو کتاب بشود تا بتوان روی موفقیت کتاب حساب باز کرد. لازم است بدانید که موسسه علمی پژوهشی نصیر اماده است تا با بهره گیری از تیم ترجمه خود این خدمات را در اختیار شما قرار دهد و کتاب شما در هر رشته دانشگاهی به طور تخصصی و یا عمومی نوشته شده باشد تیم مترجم ما امکان ترجمه تضمینی آن را با بالاترین کیفیت داشته و در حد توان آن را در کوتاه ترین زمان برای شما آماده خواهیم کرد.

چاپ کتاب انگلیسی تفاوت هایی با فرایند چاپ و پذیرش مقالات علمی ژورنال های خارجی دارد. زیرا که به طور حتم در این حالت باید مجوزها یا شناسه هایی مانند شابک را برای چاپ کتاب اخذ کنید.

ما در بخش های بعد نگاهی به این مباحث خواهیم کرد. اما با توجه به این که قبل از هر کاری باید توجه داشته باشید که کتابی که به یک زبان دیگر منتشر می کنید به خوبی ترجمه شده باشد ممکن است در این زمینه نگرانی هایی داشته باشید. توصیه می کنیم در این صورت با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

هزینه ترجمه و چاپ کتاب انگلیسی

با توجه به این که در بخش قبل به شما گفتیم که موسسه نصیر امکان ارائه خدمات ترجمه کتاب های شما به زبان انگلیسی را دارد ممکن است برای شما سوال باشد که برای ترجمه یک کتاب چه هزینه ای باید پرداخت کنید؟ در پاسخ باید گفت که دو مولفه بسیار مهم بر روی قیمت ترجمه کتاب تاثیر خواهند گذاشت. یکی از آن ها حجم کتاب است و مورد دیگر هم میزان تخصصی بودن کتاب می باشد.

همان طور که در بخش قبل گفته شد شما می توانید با کارشناسان موسسه تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در ارتباط با این خدمات که برای برگردان یک کتاب از زبان فارسی به زبان انگلیسی لازم است در اختیار شما قرار دهند. پس از مشاوره با کارشناسان موسسه متوجه خواهید شد که قیمت هایی که موسسه نصیر برای ترجمه پیشنهاد می کند بسیار معقول بوده و با توجه به کیفیتی که ترجمه انگلیسی تحویل داده شده به شما خواهد داشت به طور حتم باعث رضایتمندی شما خواهد شد.

به طور حتم چاپ کتاب انگلیسی و یا به زبان های خارجی دیگر مانند فرنسوی و یا آلمانی شما را بهتر به جامعه علمی اروپا معرفی خواهد کرد و امیدواریم ما هم در این راه سهمی در کمک به شما داشته باشیم.

نشر کتب انگلیسی با ترجمه نیتیو

ما در بخش های قبل تاکید زیادی بر روی ترجمه کتب تخصصی و عمومی داشتیم که امکان چاپ در کشورهای دیگر و به خصوص کشورهای انگلیسی زبان را داشته باشند. به طور حتم در صورت نیاز به چاپ کتاب خود در این کشورها اهمیت توجه به ترجمه نیتیو بسیار بیشتر خواهد شد.

موسسه نصیر با توجه به خدمات ویژه ای که در این زمینه ارائه می دهد باز هم در این بخش تاکید می کند که در صورت نیاز به دریافت ترجمه نیتیو از خدمات مترجمین ما که برای سال ها در یکی از کشورهای انگلیسی زبان زندگی کرده اند بهره بگیرید تا نتیجه بسیار بهتری پس از انتشار کتاب خود به دست آورید. امیدواریم بتوانید با بهره بردن از این خدمات و پیگیری روند چاپ کتاب انگلیسی هر چه زودتر شاهد انتشار آن در یکی از انتشارات معتبر خارجی باشید.

کلام آخر

فرایند چاپ کتاب در هر کشوری فرایند خاص خود را دارد و شما باید قبل از چاپ کتاب با ضوابط و قوانین موجود در آن کشور آشنا باشید. به طور حتم دریافت شناسه شایک کتاب که در ایران اجباری است در بسیاری از کشورهای اروپایی و امریکا و تقریبا در هر گوشه جهان برای چاپ کتاب ضروری می باشد. البته در قوانین داخلی  و حکومتی که مربوط به بررسی محتوای کتب می باشد تفاوت های بسیار زیادی در بین کشورها وجود دارد.

باید توجه داشته باشید که علاوه بر هزینه ترجمه نیاز است تا هزینه های دیگری هم برای چاپ کتاب انگلیسی پرداخت کنید که این هزینه ها با توجه به انتشارات و کشوری که قصد چاپ کردن کتاب خود را داشته باشید متغیر خواهد بود. این مجوزها بنا بر قانون قبل از چاپ کتاب و در مراحل پیگیری نشر کتاب دریافت خواهد شد.

در هر حال جدای از این مباحث در صورت نیاز به چاپ کتاب انگلیسی داشته باشید به شما توصیه می کنیم که از خدمات موسسه علمی پژوهشی نصیر برای ترجمه تخصصی استفاده کنید. به طور حتم خدماتی که تیم مسلط به زبان انگلیسی ما در زمینه ترجمه نیتیو در اختیار شما قرار خواهد داد در کمتر موسسه علمی دیگری در داخل کشور در دسترس خواهد بود.

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در این مورد دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در حد توان خود اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

ترجمه نیتیو
چاپ کتاب از پایان نامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.